|
|
|
|---|---|
|
Har undrat länge vad det är för nåt! Tror inte att det finns på alla e36:or. Inte alla 328 jag har kollat på. Den sitter på förarens sida, alltså melan luftfilter burken och stötdämpar fästet eller vad det nu heter! Har inga egna bilder så jag har fått leta upp dem! På den ena ser ni att det sticker ut nåt precis under färgskylten på stötdämparfästet: Länk Och så har jag hittat det på en av johans gamla bilar, ni får scrolla ner till den bilden med den skitiga motorn! Länk MvH Bmw 4-ever | |
|
ingen som vet? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Detta ämne togs upp för ett bra tag sedan. Om jag inte missminner mig så är den tydligen till för att underlätta nån form av service/mätning när bilen skulle bli servad hos en BMW verkstad. MVH |
|
|
En kompis som oxå äger en 328:a stod och tittade på hans och undrade vad det kunde vara. Jag har inte min på samma ställe, min sitter andra sidan Lmm. Ingen som vet vad det är? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Har på min 520 -95 oså! Verkar gå till slanghärvan någonstans under insuget, ska undersöka närmare... vet ej vad det är, oså nyfiken. | |
|
Har en liknande slang på de tyskimporterade e30 jag har och där är den kopplad till kolkanistern. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Hej Här är den tidigare tråden, är det nån som har fått fram mer fakta om slangen och dess funktion? Länk Bilen: Länk |
|
|
Komstigt att alla inte har detta! Snackades om en strömbrytare får klla upp det! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.