AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
861

bromsar till M3 E30

R
70
R Andersen
-88 M3 Zinno
-98 M3 coupè dakar II
hej!
jag ska byta mina bromsar till något bettre, och har fått pris på brembo och movit.
brembo 330 x 28mm
movit 322x 32mm
vem e best? och finns det andra alternativ till dom i samma prisklass? dom ligger på ca 15-16 tusen.

Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
tjenare! var inne hos swedespeed igår och beställde belägg å så.. kristoffer där visade mej även massa balla grejer dom har liggande och bland det några jävligt balla bromsar! hi spec heter dom ser riktigt seriösa ut och väger nästan ingenting, helt klart värt att kolla närmare på tycker jag, priserna för ett kit till m3 e30 med 4kolvs ok & 335/32mm skivor började på 18.191, 6kolvsok med samma skivor gick på 20.309... bifogar en länk iaf
mvh johan

Länk

going 2 fast.. expect nothing less..
www.fearthis.se
R
70
R Andersen
-88 M3 Zinno
-98 M3 coupè dakar II
FearThis: min kompis har dom på sin kadett gsi, men han har inte provat dom på bana enn, så jag vet inte hur dom fungerar der. dom er ju dyrare enn Brembo, så då vill jag heller velja dom då jag inte vet nått om hispec`s kvalite..

ga
408
gasa
M3 E30
M3 E46
325d E91
Movit, Brembo, AP Racing strunt samma. ;)

Det finns många bra kit. Kolla utbydet på bromsbelägg och repsatser till oken. Det kan underlätta om oken använder belägg från någon relativt vanlig bil som tex Porsche.

Kort sagt, beakta även slitdelarna när du bedömer kitet.

/G
R
70
R Andersen
-88 M3 Zinno
-98 M3 coupè dakar II
gasa: takk, det e ju så jag oxå tenker! ;)
vad brukar ni?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.