|
|
|
|---|---|
behrozosogh |
hej på er alla BMW nissar!! jag e ny i forumet och mitt största intresse e just BMW. jag har en fråga.. jag har hört att man kan se de riktiga milen genom att hålla in knappen till nollställning av trippmätaren och vrida på nyckel o ja ni vet nog resten. jag provade det på polarens bil igår och det kom upp 5 olika grejer,liksom kom upp i rad 1,,,2,,,,3,,,osv och så stod en xxx antal mil på varje o viss km på visa. jag har hört att en av de e,de riktiga milen,o en e max man har kört me bilen,o en hur långt man har kört sen sista nollställningen av servicen(släckt servicelampan) ..osv nu vet jag att vissa säger att det e skitsnack o så..men vad e det då för siffror som kommer upp ?? berätta gärna om era erfarenheter. väldigt trevligt forum ni har här..jag blir nog kvar här ett bra tag till. Catch me if you can.. GLÖM INTE!! De du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
1st display: BMW PART NUMBER (6 digits) 2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug # 3rd display: K NUMBER (4 digits) 4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN 5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits) 6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware # mvh Daniel |
|
|
Svarade på detta igår men det försvann. Detta är en skröna, dvs det går inte att se några "riktiga" mil på detta sätt. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.