|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
marchiando |
Igår fick jag äntligen min efterlängtade bil, en underbar 523:a med tryffelfärgat läder. Tyvärr tyckte min flickvän samma sak och i morse hade hon tagit den till sitt jobb. Kvar är jag med en 14 månaders grinig son och en Passat. Så det är bara att vänta på att hon kommer hem ifrån sitt jobb så jag kan lägga beslag på min kärlek igen! |
| bilder! :) | |
marchiando |
Kommer snart. |
| Klart han är grinig med bara en Passat att åka i, det är väl som med pappan... ;-) | |
Ragemannen |
oh herregud! min flicka får inte ens röra min ögonsten. |
marchiando |
Finns det några bra E60 sidor? |
| Länk | |
|
fick du "X..."? /Astroboy |
|
|
tycker att detta E60 forum är ganska bra: www.e60.net || jensa || |
|
marchiando |
fick reg nummer som startar på W tyvärr. bmw i Göteborg har enligt säljaren ej fått en enda bil med reg nummer X.. |
|
Då har du ju redan ett gammalt regnummer ;-) (Sorry, jag har bara en närmast sjuklig fixering på regnummerplåtar. Bry dig inte om mig!) /Astroboy |
|
|
Vilken kärlek menar du? Om det är flickvännen du menar så hör det inte till detta forum! :-)) |
|
marchiando |
Hehe,,,,vilken kärlek det gäller vågar jag inte nämna, mna vet aldrig om hon också läser i forumet.... Astorboy....jag har samma fixering vid reg nummer så jag blev allt lite besviken...skall även ringa Bmw idag då jag inte hittar mina 10 högtalare som jag beställde....hoppas verkligen på en bra kompensation... |
|
Visste inte att regskyltarna i sverige var kopplade till registreringsdatum? Jag har också en 523a som börjar på W men här i England betyder det tyvärr årsmodell 00. Just nu är det 05 som gäller som start på regnummret och det är väldigt viktigt för folk att ha så sen registrering som möjligt. Strax innan dom byter registrering(2 ggr - år) så står bilförsäljningen i princip still för all väntar på "the new reg". Värdelöst vetande om regskjyltar på denna regninga ö... MVH/Dan 523-00 |
|
|
Hur gick det med högtalarna, löste det sig? Mvh |
|
marchiando |
Min kära sambo glömde faxet med beskrivning på var de extra högtalarna sitter på sitt jobb, så jag kan inte kolla detta fören imorgon...Men enligt Tyskarna är det monterat...Någon som vet vad dom kränger in de resterande 4 högtalarna? Köpte utökat paket med 10st högtalare. |
marchiando |
Körde ett par mil i går kväll,,,,måste bara säga att jag älskar denna bil. |
| =) | |
|
Son på 14 månader... går det att få in en barnvagn i kofferten på en E60 utan att ta av hjulen (vilken modell har ni i sådana fall på barnvagnen)? Har själv småbarn... |
|
marchiando |
Jag tror det skall gå utan att ta av hjulen, vi har en Brio vagn, men vi använder numera en sulky till den lille...Men bagaget är riktigt stort, samt bred och bra öppning. |
| Jag får inte in vår Brio-vagn i bagagen med hjulen på. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.