AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
485

Cromeinsattser för framlysen till 330CI

hejsan, söker fortfarande efter kromeinsattser till min 330ci, den där sargen som sitter innanför lycktplasten/glaset. den som finns original både i silver och svart. jag har sett den i crome, men finner den inte?? tacksam för svar

mvh Patrik
Vad jag vet så finns det inte lösa chromsinsatser utan de rör sig om ersättningsstrålkastare från F.K eller liknande med angeleyes som har detta. Stylabilen och schmeidmann har dessa om jag inte missminner mig.

Annars får du väl lämna in dina befintliga hos ett företag som pysslar med chrome.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Wendtan. Det verkar som det är som du säger, att man bara kan köpa hela insattsen med lampa osv. det verkar konstigt! för det är en löd detalj som sälj tex. på bmw? men i svart el silver. och på dom som man köper hela lampan så förmodar jag att det ändå är en lös sarg som är i Crome. det måste gå att få tag på, annars köper jag en sån cromespray och testar, för att det är viktigt för mej är för att få det enhetligt med klarglasblinkersen, eftersom den är crom invändigt så blir det som två olika istället för att det ser ut som faceliften som är enhetlig, du förstår vad jag menar. hör av dej om du hittar någon lösning på problemet.?

mvh Patrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.