AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
932

3st Z3 ska putsas!

tänkte bara tipsa om denna tråd, det verkar fortfarande finnas platser och det finns redan 3 st Z3 anmälda.
Observera att vår egen putsarkung Masten är med. Kompetensförhöjande: Caspar jublar :-)
Länk
Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
Jag hade varit självskriven om det bara hade varit lite mindre avstånd mellan fram och baksidan på Sverige. Låter det vara osagt vad som är fram o bak:)

Är i vrålbehov av expertis då jag fått båda bilarna "rollerstänkta"
av restaurangen i huset bredvid som så lämpligt renoverat sin takterass och rollade sitt undertak häromveckan... = Vita prickar överallt på lacken (dock ej på suffletten tack och lov)!!
Lämnar kärran på måndag på rekondfirma som förhoppningsvis vet vad dom gör.
Hittills har restaruangens marknadchef varit riktigt tillmötesgående och det kommer naturligtvis inte att kosta mig något mer än prestigeförlust i renaste bilarna på parkeringen.

Återkommer när jag vet hur/om det går att polera bort färgstänken.
Mats
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Värt att notera är att jag inte ska dit med någon Z3, finns ju ingenting på den att putsa ;)

/Masten

"En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW"
ska du ta citran ditt?
Ma
3.050
Masten
MX-30 Sky -22
Eventuellt! Har annars planer på att låna en bil av Andersson_CSI, jag kan köra hans 318is och han tar sin mammas 316 compact.

/Masten

Masten: grym färg annars! Jag glodde faktiskt på bilen en stund innan jag såg att det var du som körde. Jag önskar att BMW hade den färgen. Speciellt C4 gör sig så bra i den. kan du tänka dig en 1-serie med M paket och sån färg? mums!
Ma
3.050
Masten
MX-30 Sky -22
Kul att du gillar den! Låg jämsides med en kollega vid det där rödljuset så det var perfekt upplagt för streetrace, kände dock att det inte var någon idé att försöka mot hans 258 hk i 530n mot mina 140 hk :)

BMW har förresten en färg som heter sonorametallic som påminner en hel del om den jag har på C5an (Sand Langrune heter den för övrigt).

/Masten

Trevlig arrangemang! hoppas det kommer fler.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.