|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vilken tur att man värmde upp i helgen med en ordentlig genomgång (rubbing/polish/finpolish/hårdvax) med båda maskinerna :-) Då har man vanan inne iaf! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nytvättad bil och regnet vräker ned :( Murphy igen) ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso, vänligen, ta ej med dig regnet till sthlm! :) Min: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Risken är nog överhängande tyvärr. ///MVH Hasso Länk |
|
Tur att det är tak över Åhléns-byggnaden :) Om inte annat får väl jag och Magnus hjälpa dig att tvätta rent bilen som tack för skjutsen Erik :-) /Marcus |
|
|
Pga oförutsedda omständigheter måste jag avboka. Om det finns nån riktigt hungrig kanske min tårtbit går åt ändå. Fyra cylindrar är fyra för lite |
|
|
Ska hem och tvätta bilen snart, hoppas att regnet (och hasso) inte kommer än på ett tag:) Blir till att åka E30 eftersom den har lite plåt som behöver bankas... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Det kom en lite skvätt, inte mer. Marcus, du får hellre bjuda på en åktur i B8an :) Min: Länk |
|
m3kär |
AHH, har blivit tvungen att jobba ikväll och tycker det suger fett. Har sett fram emot det här i veckor. fan också. Hoppas ni ordnar en sån här grej snart igen. :(((( robban |
|
E finfint väder här i åkersberga! :) Hoppas d håller resten av kvällen! Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.