|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hos Länk träffas vi och med Petter Ewers som värd så händer följande. Det ligegr alltså i nedersta planet på Åhlensgaraget, Länk Förevisning av DITEC lackskydd, PROTEC klädselskydd, GLASTEC vindrutebehandling, interiörtvätt mm. Det komemr även finnas möjlighet att få prova att själv poelra en motorhuv och få lite proffstips under tiden. PEtter kommer att dela med sig av sina väldokumenterade kunskaper inom bilvård och allmänt putseri. Robban och Christian från www.automiracle.se kikar in och har du dörruppslagningsbucklor är det specialpris på detta under kvällen. Se gärna till att bilen är ren för detta. Med reservation för tidsrymden på detta moment. Till allt detta serveras stans smaskigaste smörgåstårta med räkor och lax samt tillhörande dryck. Självkostnadspris 50kr/ person och detta är obligatoriskt. Antal möjliga deltagare är 30 stycken. Anmälda hittils Jag Erik G Rodge Kane Tobias320i M3kär Tretretti Andersson CSI Z3C4Ever Player Rick Hasso Starre Stephan Sleeperix Z3MRoadster Darklight x 2 Den Gamle x 2 Masten K1mzo Summa 22 Nån mer som vill komma eller fått förhinder får ni anmäla detta i tråden. Välkomna Asken | |
|
haha inte så kontigt att putsarkungen Masten är med :-) jag kommer c:a 20 minuter försenad, dock med så skitig bil att det kommer ge valuta för pengarna :-) |
|
|
jag e me!! |
|
|
en liten fråga bara!! kan man köra in bilarna eller måste vi parkera utanför? |
|
| Jag kommer. | |
|
Kör ner i garaget 2 våningar ned betala med kreditkort:) 2st till anmälda:) 540is: det finns speedbumps i garaget:D |
|
|
Jag försvann i craschen igår så jag anmäler mig igen. Fyra cylindrar är fyra för lite |
|
|
Jag anmäler mig åter till träffen! Mvh, Daniel |
|
| Jasså det fanns en till tråd... jag anmäler mig härmed igen !! | |
|
Jag måste tyvärr lämna återbud 330 |
|
| Asken jag åker nyförvärv - den är lite högre... (än så länge) | |
| Gott då är det 26st. Nån som ahr bra connections på papptallrikar muggar och bestick till typ +30 pers? 540is: Dags och börja överladda X5 3.0diesel äntligen?:D | |
| Jag letar efter muggar etc. i kväll. Återkommer om ett par timmar. | |
|
Ha! Jag var hos dom förra veckan, jaja då kan det gå...:-) Mvh PG |
|
|
Fixat! Tallrikar. Glas. Bestick. Kaffemuggar. |
|
|
Player, klockrent! pgr69:? |
|
|
Ska försöka komma. Z3MPOWER |
|
| *Bump* | |
|
Måsta lämna återbud tyvärr, hade sett fram mot detta.... rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Hej , är det plats för en till ikväll//Ulf Fullt ös spar tid |
|
|
moumtaz: japp kom du. Övriga: Allt verkar vara klart för kvällen. Dom som vill komemr att få pröva på at polera på en bil som är slit och släng. Förevisnign och försäljning av diverse bilvårdsprodukter. Tvätt och putstips. mm mm. Välkomna! Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.