|
|
|
|---|---|
|
Nästan hela gårdagens inlägg är borta??? Min: Länk | |
|
Ja, man undrar!! Dessutom saknas alla annonser från igår också. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Vi har tyvärr drabbats av ett märkligt hårddiskkontrollerfel och två diskar, kanske tre verkar ha gått åt skogen. Vi kör vidare på reservdiskar och försöker lösa problemet. Men det är tveksamt om informationen går att återskapa eftersom problemet uppstod vid backup. Återkommer när jag vet mera. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Kan det vara nåt virus som härjar runt möjligtvis? Det är flera forum som gick ner igår. Fyra cylindrar är fyra för lite |
|
|
Nej, jag tror inte på virus. Allt talar för att det är hårdvarufel. Backuppen blev ofullständig, så det ser mörkt ut att plocka fram gårdagens inlägg tyvärr. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
det var tråkigt att höra vågar man sätta in nya inlägg eller ska vi vänta med det? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Det går bra att lägga in nya inlägg, men som sagt nästan alla gårdagens inlägg verkar tyvärr ha försvunnit i samband med hårddiskkraschen. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Verkar vara svårt att lägga in annonser också... får bara en upptagetton =( Mvh Tobias |
|
|
Då vill jag ha tillbaka pengarna för tiden jag lade ner på inläggen!! :) :) :) |
|
|
Det ska vara fixat nu. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Vad händer med oss som har lagt in annons då får vi pengarna tillbake eller ??? Får man ett tillgodo kvitto av nåt slag ??? Mvh Niklas |
|
|
Jag mailade dig aldeles nyss, nikke25. Jag beklagar verkligen men hårddisken gick sönder i samband med nattens backup, och vi kan därför tyvärr inte återskapa gårdagens inlägg eller annonser. De som lagt in annonser ber vi lägga in sina annonser igen. För aktivering ber jag er maila mig så fort annonsen är inlagd, så aktiverar jag annonsen gratis. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.