AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
993

GT-Läpp E36

ne
171
neno83
328i -98
Kollade på Ted's projekttråd på zatzyforumet och såg en fin läpp som han hade, undrar om någon vet exakt vad den heter och vart man kan få tag på denna läpp: Länk

Det står modifierad M3GT front, vill gärna ha tag på de 2 understa delarna då min ser ut såhär: Länk
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Alla delarna finns att köpa på BMW, du behöver undrespoiler, båda hörn delarna samt GT läppen. Kostar ca 7-8000:- med alla monteringsdelar på BMW.

_______
//Niklas
ne
171
neno83
328i -98
Vad har hänt med resten av inläggen här då??? Kan bara se Koni's inlägg nu :S
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Märkligt, Crew:n ansåg kanske att de andra inläggen va reklam eller nått. Har jag aldrig varit med om.

Tycker det sker mycket ändringar av Crew:n i trådar och signaturer som man inte får någon som helst förklaring till!!! Mycket irriterande tycker jag.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy

Neon: Jag mailar dig info ist.

Mvh Jimmy

Ma
106
Markus_M
BMW 323i Coupe -00
En fråga till dig Jimmyboy.

Hur kommer det sig att på ena bilden så är det vinge på din bil o på andra inte o så är det en coupé sen på bilden från insidan så är det en sedan?

BMW, när du älskar att köra!
Ji
2.380
Jimmyboy

Markus_M: Anledningen till att det är vinge på ena bilden och inte vinge på den andra är att den bild utan vinge är från Vallåkra utställningen -04 och då hade jag ingen vinge på bilen, den monterades i vintras. Då monterades även den elstyrda M3-inredningen.

Sen vet jag inte riktigt var du grundar det andra "påståendet" på?! Det är iaf. en coupé i båda fallen. ;-) Säg vad du tycker ser konstigt ut så ska vi reda ut det.

Mvh Jimmy

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.