AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
640

M3an såld, b10 på väg...

cane
Jaha, då var m3an såld. Tog faktiskt bara 3 veckor, och jag fick 211500kr (Länk. Ganska bra för E36 tycker jag. Är det någon som nyligen varit i tyskland och kollat på några av de Alpina B10 som finns där? Tänker på bilar mellan 150-200k, typ 97,98,99...
Er
692
ErikThörn
Bmw 535da Touring M-sport -06
Var nere och hämta en m5:a i München för två veckor sen. Handlaren hade en fin b10 till salu. Den var helt orginal mycket fin aldrig omlackad eller så.

Länk

cane
intressant, den ser fin ut med låga mil o bra pris... synd bara att det är "gamla" motorn. Var det den handlarn du köpte M5 av alltså? Ärlig o bra handlare? Kunde någon nån engelska?
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Känns som mycket bil för pengarna även om det är den "klena" motorn...

___
//Ulf
cane
absolut, det är bara det att min idealbil har gått runt 10k, touring, runt 175k, och har 347hk motorn... men den sedanen är mycket lockande faktiskt. Därför lutar jag åt den här om den är fin: Länk

Dock brottas jag med hur inredningen ser ut... :/
Cane: Hur många mil hade din cab rullat? Håller själv på att sälja M3an... Väntar på rätt köpare :)

Mvh Tobias
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

cane: håller med dig om inredningen, dock är det sånt som ibland ser bättre ut i verkligheten än på foto. I övrigt så är det inte mycket att klaga på även om jag personligen tycker touringen ser bättre ut med rails.

___
//Ulf
cane
Tobias: 6400 mil.

Programmer: jag hoppas att den ser bättre ut i verkligheten... på de där småbilderna ser det väääldigt galonblått ut! Undrar om det spräckliga mittdelen är tyg eller schiin?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.