AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
946

Fk m3-speglar

ma
21
masse 325
325i coupe -92
Jag har just köpt m3 speglar från fk men jag vet inte vilka ledningar som man skall koppla till varandra. Finns det någon som har gjort det ovh kommer ihåg vilka färger som man ska hoppla ihop?
Pe
341
Peter_1982
328i Coupé -95
318i -89 (M42 140hk)
Nu minns jag inte vad det var för märke på dem jag köpte, men det var nåt pirat iallafall. Där kopplade man helt enkelt färg mot färg, färgerna original stämde överens med färgerna på speglarna. Funkade utmärkt sen iallafall...

Kaaaaaaan varit MH-speglar kanske...
Re
135
Reloaded
BMW 325i -07
jag har problem med att koppla in elen, på ena spegeln har jag 3 kablar från å den andra fyra och från bilen har jag fyra, å jag behöver hjälp hur man kopplar

ma
597
magican
E36 328 Coupe
Masse, jag har samma, provat en miljard kombinationer, men jag har helt sonika gett upp, en del firmor säger att FK M3 inte ens passar mot BMW fast dom säger att dom ska det..

Anyway, jag ska INTE köpa elgrejjer från FK, troligen inget från FK alls. Rekomenderas ej av mig iallafall. Låt det kosta och se hur det passar och fungerar :)

Att man aldrig lär sig det.. :D

Jag ska göra en egen styrknapp till mina FK och gömma den någonstans, är ju inte så ofta man justerar dom så.
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
fk= vad?
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
fk = märket på produkten.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.