|
|
|
|---|---|
|
Jag var o lämnade in den hos ditec förra veckan! Grabbarna gjorde verkligen ett kanon jobb! Se o njut utav bilderna! Och bilen är till salu! Länk Tackar "Studio82" Håkan Ohlin till dem fina bilderna! Kommentera gärna! Mvh Stefan | |
|
Den blänker bra! Skönt när man har sån lack och slippa alla dessa stenskott. //Schnitzer |
|
|
Jo tack den är fin, men den är också omlackerad för ett år sedan! Så det är därför stenskotten saknas :). Så det var lagom med en ditec behandling nu! Mvh Stefan |
|
|
ser att det står köhler racing. vad är gjort åt bilen?? Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
Köhler har byggt motorn! Portad topp o filat lite, bättre vrid än en orginal m3, sen är det chipat, filter o sportsystem! Går fint, drar nog en e46 m3a. Mvh Stefan |
|
|
Bmw Stefan: Den blänker lite bättre nu än vad den gjorde sist jag såg den live. MVH / Jacob |
|
|
Jacob: Jo jag var inte riktigt kompis med tvättsvampen den veckan ;). Jo det blev skitbra väldigt nöjd! Ska försöka att bli av med den sen köpa din! Mvh Stefan |
|
| VEm lackade bilen, och vad kostade det? (om man får fråga...) | |
|
Osby billackering! Försäkringsskada, bilen blev repad för förra ägaren! tråkigt sånt...... |
|
| Ok, för jag behöver lacka min oxå så småningom, så jag fiskar lite efter bra lackfirmor. Ser ju bra ut på bilderna, är lacken lika fin "på riktigt"? | |
|
Bmw Stefan> vill inte verka som en besserwisser, men det heter Estroril och inte Estolil som du skrivit i din avatar. mvh. |
|
|
Jo tack det visste jag att det stavades så, men jag har nog troligtvis halkat på tangenterna! ;) Mvh Stefan |
|
|
Rolex, Inte för att verka som en besserwisser, men banan och färgen heter Estoril, och inte Estroril ;-) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Bmw Stefan: Bara att ringa när du sålt din. Min kommer ut till försäljning under juni månad. MVH / Jacob |
|
|
Hahahaha ja just det Rolex!!! Det heter väl Estoril ?????? Hehehe ;) Jag vill ju inte vara någon besserwisser jag heller! ;) Mvh stefan |
|
|
Stefan: Måste bara säga att din bil är riktigt riktigt fin. Bilderna var super snygga...speciellt dom snett framifrån....snyggt jobbat. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Tackar M3_lover!!! Jaså du ska köpa en ny???? Jag ska nämligen sälja! Sugen kanske? Riktigt fin är den som du har sett! tänk på det //Stefan// |
|
|
Fin som tusan....samma färg på min, dock fler stenskott i fronten ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.