AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.471

Samkörning till Norrträffen och en dag på strippen i Piteå 11/6

Sida 1 av 2
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Norrträffen och En dag på strippen samkörs i år den 11/6.
Vi är ett gäng från Umeå som skall upp och om det finns fler som vill köra tillsammans så kommer vi att starta kl 06:00 från Ersboda bilservice och rulla norr över.
Kommer att passera Skellefteå vid 07:30 och om det finns intresse kan vi ta en bensträckare hos Burlins motor så ni från skelefteå kan hänga med.
Kom ihåg att anmäla et på bilsports hemsida och det finns mer info på www.bmwcs.com/nord
Vid frågor kan ni mejla eller slå en singal på 070-3394766
Mvh Fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
Länk
Jag ska med, men det vet du redan. :)

Min M3
Länk
Jag är med på samkörningen till piteå också:). Nu vågar jag gasa på lite mer när jag har ett nytt hjullager...:P

Visa användare
167
400 Nm
118d M-sport -10 Såld
320xd -11
3.0s -77

bmwcs #2040
Då har även jag anmält mig till en dag på strippen i Piteå =
en till som vill samkörningen till piteå .

mvh lars

Jaha hur många blir vi Tracker?

Min M3
Länk
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Som det ser ut i dag är vi minst sex bilar från umeå, och jag pratade med Stefan i dag och hans M3 rullar nu så han skulle hänga med.
//Fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
Länk
Trevligt, hörde Granberg skulle haka på också.

Min M3
Länk
evt åker jag med nån av er om de finns plats o de går bra men det återstår att se, inte helt 100

___
Mvh
Patrik N.
Blir det nån fikaträff nu på lördag eller?

E30 for ever....and allways=)
Bilen: Länk
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Litet sent svarat kanske, men svaret är jess! Det blir fikaträff om ca en timme. Vi ses!

M.v.h. Mikko Luiro
BMW CS 05396
Ja, nu börjar ju dagen närma sig:). Det enda som kanske inte är så kul nu är att det kanske inte blir så bra väder...såg att det skulle bli regn på lördag=(. Men men, om alla ber att det ska bli sol så blir det nog det..hehe

Ja jag såg att vädret inte såg bra ut, vi får hoppas på det bästa.

Min M3
Länk
F-n hoppas att dom hinner byta kamrem på 325:an innan imorrn..!! Då inte förra ägaren visste när kamremen va bytt senast så vågar man väl inte chansa mer, speciellt inte då det blir några mil på lördag=/.
Hinner dom inte fixa det så blir det väl att ta morsans 318*suck*=(

Men men, man får väl hoppas på det bästa ändå=)

Klockan sex?! Varför inte typ klockan 8 så att vi morgontrötta får nån chans? =/
Eller är det några som ska ställa ut?
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Vi ska samlas i Piteå kl 0900 för att sedan köra gemensamt till Långnäs. Mer info på www.bmwcs.com/nord
Och vi åker tidigt så vi kan köra inom lagens ram,det brukar finnas intresse från lagens långa arm att vara ute vid dessa tillställningar.
//Fredde

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
Länk
Visa användare
167
400 Nm
118d M-sport -10 Såld
320xd -11
3.0s -77

bmwcs #2040
Jag kollade vädret på www.smhi.se och det der låvand ut ( KL14.00 ) ....

mvh lars

Tyvärr inget Piteå för min del = Förkyld. :(

Min M3
Länk

BMW CS Nord #6028
Min bil har ätit upp säkring nummer fem fyra gånger nu. Känns inte så trevligt att köra till Piteå om bilen inte är frisk =/
Någon från Umeå som har extra plats i bilen?
Men du Carlén inte kan en förkylning sätta stopp för en dag i Piteå?! Det ju bara att sätta sig och köra...hehe:P

Man får tacka för en trevlig och lyckad dag igår=). Pokalen kommer att få en fin plats antingen i tvrummet eller i mitt rum, måste ju visa det man har vunnit nu!

Det gick ju ganska "lagligt" hela vägen upp till Piteå, eller hur grabbar...hehe? Laglig hastighet är väl 140-150 eller?!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.