|
|
|
|---|---|
|
Jag tittar på en 525/2001 i tyskland och har navigering som en av få krav. Jag har funnit en bil som har allt, men på bilderna saknas tv-monitorn... Säljaren hävdar att den har navigering, men ingen TV-funktion. Se bild: Länk En tidigare diskussion här har nuddat ämnet: >Man kan ha en bil med bara board monitor (LCD skärm), board monitor med TV, >board monitor med navigator och board monitor med navigator och TV. Det finns >också en option som är bara förberedelse för CD växlare. > >/RS2 Men hur hänger detta ihop i praktiken?? Finns det bara text/ljud-instruktioner, eller är det en liten låg kartbild under en panel någonstans i mitten? /Johan | |
|
Är det verkligen rätt bild du fått? Vad jag förstått så har navigatorn på E39 samma skärm oavsett in den har tv eller ej. Kärran Länk |
|
|
Ja, jo, jag har det som alternativ fortfarande och isåfall åker jag söderut nästa vecka. Om det är rätt bild känns det som jag letar efter en annan bil :-)) /johan |
|
|
Tror inte säljaren riktigt vet vad han pratar om... E46 hade ju navigator med en "mini" display i CD/radio spelaren, men det där e ju "bara" business radion... Kanske det finns en extra ikke BMW modell? Som är löstagbar, typ TOMTOM eller nåt? Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
BM: bilden föreställer en MID ( MultiInformationsDisplay) radion kan vara såväl Business som Professional (CD eller kassett) Och kolla, om nu navi är viktigt för dig, så att det är rätt bil du har fått bilder på se att de inte är "lånade" bilder för man är för lat för att ta egna... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.