|
|
|
|---|---|
|
Ska till BMW-fabriken på fredag. Ska bli kul! Är det någon annan som har varit där och i såna fall på vilket område? Jag ska se området där de tillverkar nya M5:an. //Schnitzer | |
SpineKracker |
intresseklubben antecknar..... ..skoja bara! =) Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
| Hoppas du kan rapportera om tider, priser, tips, inte-missa-saker, fabriksturer, bäst parkering etc etc sedan! :) | |
|
Var ligger BMW-fabriken mer exakt? Är det vid München eller? Ska nämligen neråt i sommar... |
|
|
Mitt emot Olympia stadion i centrala München, BMW museet finns på samma plats... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Har varit där två svängar senast för 2års sedan,då blev det bara museet.Första gången var vi runt lite överallt nu så här i efterhand när man tänker tillbaka 20år så var man nog inte klok som drog iväg med nytaget KK i en ordentligt hormonstinn 2002a.Polaren hade en 323-79 som var i nyskick, glömmer inte hans blick när 2002an försvann i horisonten allt medans jag mös ikapp med webrarnas bröööööööl.Höll stumt i 30 min aaa vilka minnen. Mvh/Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.