|
|
|
|---|---|
|
Blir galen..kom hem från Tyskland idag o hade min bil på Arlanda..den hade blivit totalt sönderplockad...bl.a inga backspeglar ja allt som går att plocka utanpå var borta, t.o.m min reg.skylt (vad ska de med den till?) De har försökt sig på bilen innuti oxå....men misslyckats. Jobbigt...nu e bilen borta ett bra tag framöver. Fattar fortfarande inte varför dessa "bovar" måste gå på mina bilar? Kommer aldrig att parkera där igen!!! Nu e jag ledsen o arg! :( | |
|
Fy f** va tråkigt! Vilken parkering stog du på? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Fyfan! Tycker att om man betalar för parkering borde det ingå nån form av säkerhet! Jag hatar att betala för att parkera men jag skulle aldrig ha något emot det om jag visste att bilen stod säkert! |
|
|
545:an skulle jag gissa eftersom det är 5-serieforumet. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
J.Dredd: Stämmer...min 545... Stod på långtidsparkeringen....:( |
|
|
Hmm.. Ska stå där hela nästa vecka. Tur att det blir 518iS dit. Jag var ganska säker på att dom övervakade dom parkeringarna? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| De påstår att de är bevakade men det verkar som om dessa bilvandaler klarat av att förstöra ändå :( | |
|
Tragiskt. Det är nästan så att det kan vara värt dom 240kr/dygn som det kostar att stå i garaget vid terminalerna. Fast det kanske inte är bättre övervakning där.. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Kommer att ta hela Maj samt Juni innan jag får tillbaka min bil :( Det jag inte fattar är vad de skall med min reg.skylt till..den blev ju snodd... | |
|
Verkar ju meningslöst att bara sno en skyllt. Hade dom tagit båda skyltarna så kan man ju misstänka att dom kan använda dom till tvivelaktiga sysselsättningar. Tur att du har en till fin bil att inleda sommaren med då :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Det är kul o köra Z4:an men det är många av mina klienter som stirrar lite extra när jag kommer med den och inte med min 545:a. Inte för att det är någon skillnad i pris....men många tror att "sportbilar" är dyrare... Nog om det. | |
|
Jag tar alltid tåget till Arlanda. Smidigast!! Men det beror ju på var man bor förstås... |
|
| Tog dom bara regskylten och inte stötfångarn fram? | |
|
Ja. Härifrån Värmdö så är kommunal trafik inte något alternativ. Skulle ta flera timmar att ta sig med buss och tåg till arlanda. Att dessutom släpa på barn och bagage gör nog inte saken roligare. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.