|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har problem med att min autolampa på klimatpanel alltid lyser, dvs den lampan som sitter "i" knappen auto. Kan det vara så "enkelt" att bara byta själva lampan eller krävs det något mer än det? Själv autofunktionen fungerar och auto kommer upp när man trycker på knappen m.m., det är bara själva lampan som "hängt sig". Jag vet att det finns många trådar om glappade klimatpaneler, men det känns inte som att det är det problemet jag har. Mvh Daniel | |
|
Vad menar du att den alltid lyser? Lyser den när bilen är avstängd med? eller menar du att den lyser även när du väljer manuela funktionen för att styra vart luften ska blåsa? Har du testat att hänga av kabeln från batteriet? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Tack för ditt svar! Ok, kanske var lite otydlig där :). Den lyser även när jag valt den manuella funktionen. >Har du testat att hänga av kabeln från batteriet? Hmm, nej det har jag ju inte gjort.... Jag har fått för mig att en massa saker nollställs om man klipper batteriet, men jag kan ha fel där med. //D |
|
|
det är ingen fara att koppla ifrån batteriet en halvtimme för att nollställa allt, tror egentligen att det räcker men nån minut! Det som nollställs är ju om du har stora färddatorn allt i den som då klocka, datum, förbrukning osv. Koppla bort batteriet när bilen är kall! ej körd MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ok, skall prova detta när jag kommer hem. //D |
|
|
Inläggen från igår försvann visst. Det blev tyvärr ingen skillnad efter bortkoppling av batteriet :(. //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.