|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Skulle behöva lite tips angående att slänga i en 3,5liters hartge motor i min 325a. Har fått tag på komplett motor utan insug å sprut och sånt. Vad ska jag anväda för nå? Ska jag ta insug och spridare från en 535 e34 lr ska jag satsa på något annat? Kan jag köra med orginal bränsle å tändsystem? Vilken växellåda ska jag satsa på? Hur gör jag med kardan? Vet någon vart jag kan hitta motorfästen så den motorn passar i e30? Många frågor nu men e tacksam för all hjälp jag kan få. Ska i med den motorn i min 325a, så e d bara:) ___ Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! | |
| Titta in på www.e30.de så hittar du säkert all tänkbar information som behövs... | |
|
Där verkar det som det mesta finns å få reda på men jag kan inte ett ord tyska ju:( ___ Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
|
Kan du engelska kan du klicka [URL="babelfish.altavista.com" HÄR] *För att du älskar att köra* |
|
|
Ööö, va? Vad ska jag klicka?? Fattar inte:) ___ Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
| Länk är den enkla länken. | |
|
Oki, tackar så mycket:) ___ Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.