|
|
|
|---|---|
|
Finns det e36 m3 utan startspärr? Skulle vilja ha en m3a men vill inte ha startspärr så jag får samma problem som jag hade med min e36 325i 91a. | |
|
Jag är inte rätt person att säga om det finns med eller inte, men om det krånglar så är det väl bara att inte använda sig av den, trots att den finns med i bilen? //Schnitzer |
|
| men det är ju inget val, antingen funkar den eller också inte. Rätt irriterande då man ska till jobbet och man får inte igång bilen för startspärren ej går slå av via larmet. | |
|
Vilken skit! Så är det ju inte på E34 som tur är. Där slår man in den om man vill ha den eller inte. //Schnitzer |
|
|
Det var tillval tom. -95 om jag inte har fel för mig. Min -95:a har det som extrautrustning. /john |
|
|
Om start spärren har hoppat i och du inte får i gång bilen så är det bara att dra ur kablarna till färd datorn så startar bilen... |
|
bmw320cab |
m3gtfigge: det där funkar väl ändå inte. Det man får göra är att "ändra" på 3 kablar så är EWS systemet ur funktion och du kan starta bilen. |
|
Din 325i-91 hade eftermonterad immobilizer. Immobilizer infördes januari 1995, innan dess gick det inte att få ens som tillval från fabrik. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
bmw320cab: Fel av mig... om man har dubbla startspärrar och den i färddatorn har låst sig så kan man göra så! |
|
kombilappis |
verkar som om det är tur att man inte har sånt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.