|
|
|
|---|---|
| Jag har fått tag på ett par nackstöd bak till min e30 touring men det finns inga hål eller fästen på ryggstödet bak. Är det nån som vet hur man ska göra? Kan man fixa fästen på nått sätt? | |
|
Hmmm.....det skulle jag oxå vilja veta. E30 Rulezzzz |
|
| ingen som vet? | |
|
Hehe....verkar inte så. F-n, det vill jag juh oxå veta....... E30 Rulezzzz |
|
| INgen som hajar nått om bmw här eller? edeså edeså! | |
|
Prova att gå med i mailinglistan till vänster och ställ frågan där, Bosse J eller någon av dom mycket kunniga kan förhoppningsvis hjälpa dig med frågan. Mvh Asken Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| där blir man ju översvämmad av mial.. o det pallar man inte.. | |
|
På E36 finns det färdiga hål i hatthyllan (alltså i den delen av plåt), bara att göra 4 stycken hål i papphylan , dit med plastringarna, trycka dit nackstöden så är det klart. Mvh Patrik 325i -92 |
|
Crusty |
Så det går att sätta dit nackstöd utan att behöva pilla som fan på E36? skit bra ju! Känns lite riskit o inte ha nackstöd när man har folk i baksätet! Inte så kul o bli påkörd då ju! "The Blue BMW" |
|
finns det även färdiga hål på Coupén???? King of the road |
|
|
Ja det skall det göra. Lyft bara på er pappershylla och kolla.............. Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Ja det finns färdiga hål i coupen med. Jag har precis satt nackkuddar bak i min coupe. Petra |
|
|
okay!!! då vet jag vad jag ska göra idag... :) Har ett par nackisar ligger hemma och väntar : ) tackar å bockar ------------------------------------------------------ King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.