|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Vilket är det billigaste försäkringsbolaget för en BMW e30 325 -87 Sv. Såld? Har hört att det finns någon "special" försäkring som IF har när det gäller sv sålda BMWs. Stämmer det? Mvh Oberg | |
| Det kan inte någon annan än försäkringsbolagen själva svara på. Gå in på deras hemsidor och gör en prisförfrågan och jämför. Premierna kan skilja mycket bland bolagen beroende på andra faktorer än bilmodell. | |
|
Tennant brukar vara billiga på Sv-sålda BMW:n, men de har sjukt höga självrisker för den som är under 25 år __ ///M som i Mugge. |
|
|
Det finns inget generellt "billigt" bolag för BMW. Premien sätts på individuell basis som sedan påverkas hur skadestatistiken ser ut för en viss bilmodell för det enskilda bolaget. Detta gäller alla bilmodeller. Ta regnr. på bilen du vill försäkra och gå in på bolagens hemsidor. Då får du reda på vilket bolag som är billigast för just dig! Som ex. var Tennant dyrast för min del mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Jo jag vet hur det fungerar med prisförfrågan. Men grejjen är det att jag hämtade en bil igår och på måndag måste jag skaffa försäkring =) Igår fick jag samtidigt höra om att det fanns en "specialförsäkring" hos if för oss med sv sålda bmws. Tänkte bara om ni visste något om den. Jag får ringa och kolla upp det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.