|
|
|
|---|---|
|
Provade BMW:s Bilshampo med mycket bra resultat. Tyckte att bilen började glänsa mycker mer när jag tvättade med det. Är det någon annan som har provat det shampot? //Schnitzer | |
|
Det står en oöppnad liter i garaget så nog ska det testas alltid. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke Olsson: Kan bara lova dig fruktansvärt bra resultat! //Schnitzer |
|
|
Vore konstigt om BMW skulle släppa ett dåligt bilshampo ;) Men jag tror att dom allra flesta bilshampon ger ungefär samma resultat förutom de man kan köpa på ÖB o liknade lågprisaffärer. |
|
bustorp |
Det kan väl inte bli mer än rent med bara schampoo......;-) Och blev det blankare så varar det inte så länge, fast å andra sidan räcker det ju om det varar till nästa tvätt. Enl. uppgift här på forumet (sant eller dikt) så är det Sonax som levererar till BMW och då är det inte mycket märkvärdigare än något annat. Den lilla sola´ i Karlsta´ kanske tittade fram o log extra på din bil, Schnitzer...........:) "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
bustorp: "Sola" var i Bayern, för det är där jag är nu :) //Schnitzer |
|
bustorp |
Hur f-n visste sola´det? :) Trink noch ein bier für AutoPower !!! "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
bustorp: :) //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.