|
|
|
|---|---|
| Hejsan nu har jag haft min 525 ia e34 i drygt en vecka börjar bli sugen att hitta på något kul typ köpa nåt kul i present till den några förslag ?? | |
|
beror på vad du redan har Uppgradera blinkers osv är alltid snyggt. |
|
|
Jag gav min en rejäl genomgång med nya oljor o andra vätskor mm.... tex. så är det ganska dyrt och ovanligt att oljan i aut-lådan byts.... så det kan ju vara smart att lägga de 2000 kr det kostar att byta oljan i aut.lådan, fastän många säger att det inte behövs. E34an uppskattar säkert det mer än ett par blinkisar mm. __ ///M som i Mugge. |
|
| Gå över den dolda rosten o fixa. ;) | |
|
Glöm inte fälgar..har själv Momo M1:or 18 tum på nu och folk tittar,(till och med i kungl. huvudstaden)kul faktiskt att folk slår en blick på kärran.. Fälgar gör mycket för utseendet! Jag har fina bilder på kärran i min mobil..går dessa att få in på detta forum?(idiotfråga).... P.B Trevlig Helg! (Förutom Annandan....:( ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ 9/7-05 Ullevi |
|
| Eller skinninredning om du inte redan har det! | |
|
halvgute: finns inga dumma frågor, bara svar:) Du kan länka till dina bilder här på forumet, vilken i praktiken betyder att du först måste lägga upp de någonstans på nätet. T.ex. här: Länk och sedan kopiera in länken i ditt inlägg. Micke K. Länk |
|
| Snygga fälgar är aldrig fel. Gärna 18" på E34. | |
|
Hade du frågat mig så hade en ordentlig polering varit högt på listan. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| En rejäl sänkning,stora hjul 18-19 tum,vita blinkers runt om och en mycket diskret(ljus)toning av alla rutor utom vindrutan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.