|
|
|
|---|---|
| Ser ju otroligt fin ut för sina 16 år, någon som vet mer om den bilen? | |
|
mosse: Någon länk? |
|
|
Tror Mosse menar den här Länk ///Johan Länk |
|
|
9 ägare suck suck suck, hade en exakt lika dan för några år sen var sugen på denna, men nej,imp-99, 9 ägare går bort direkt ,den ser ju fin annars priset är ok ///Marc |
|
|
9 ägare sen 99 var ju ganska mycket.. Har själv 6st på pappret men det är igentligen 4 i verkligheten, min är också import 99. Det kan ju vara så att det bara är hälften av ägarna som är "riktiga ägare" bilar som blivit skrivna på föräldrar sedan överskriven inom familjen + bilhandlare. |
|
| Bilen tillhör väl "Mauritz" (tror han heter så) här på forumet. | |
|
hall112: Japp, den är hans! Har sett och t.o.m. åkt med i den. //Schnitzer |
|
|
Varför skulle 9 ägare tyda på ett dåligt köp? Kontrollera bilen, känn efter! /BS (som köper bilar med hjärtat) Mvh /Bruno Länk BMW CS 4657 |
|
|
om jag varit spekulant på den bilen hade jag verkligen struntat i antalet ägare! spelar nog roll när man skall sälja vidare, men det som är viktigt är ju att bilen är i fint skick utan större fel, har bra dokumentation och går bra..sen om den har haft 4 eller 14 ägare tycker inte jag spelar någon roll... visst, på en sån här lite med ovanlig bil, så är det ju roligt och bra med färre ägare, men absolut inget man skall hänga upp sig på tycker jag, utan se det som en bonus om det finns få ägare före mig... MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.