|
|
|
|---|---|
|
Satt o bläddra igenom en gammal Bilsport från 2000 förut. I annonserna fanns det en svart 535i E34 med ruskigt snygga breddare från AC Schnitzer på. Bilen var grymt fin med dessa på! Nån som har en susning om var man kan finna dessa eller det kanske rent utav nån som dessa liggandes till salu?? | |
|
Finns det bilder på AC Schnitzers breddare på nätet Nyfiken... |
|
|
Jag kollade runt lite på S5 Silhouette och hittade det här: Länk fender flares allowing 9x17 inch rims front (255/40/17) and 11x17 rear (275/35/17). Det måste väl vara breddade skärmar? Bild: Länk Om nån hittar fler bilder kan ni väl posta dom här? Jag hittar inga fler! |
|
|
Det var nog dessa Laguna menade: Länk Micke K. Länk |
|
|
Länk Micke K. Länk |
|
|
b97_knl - Kanon! Just precis dom jag menade! :) Nån som vet var man får tag i dessa?? |
|
|
Ingen? :( |
|
|
Laguna: det blir nog svårt... det enda jag kan komma på är att mail a ACS och fråga om de kan hjälpa till... Micke K. Länk |
|
tvåtakt |
Jag är ganska säker på att Schnitzer inte för dessa längre. Har en kompis som skickade efter stötfångare och breddare fram. Stötfångaren som kom var helt fel, och det blev en masa returer och skit. Senare sa Schnitzer att stötfångeriet hade utgått. |
Jeppe W |
Jag kan intyga att Schnitzerprylar till E34:an slutade ACS att tillverka för typ 10 år sedan, jag har varit i kontakt med dem och fick till svar att enda chansen att få tag på delar var att kolla ebay-sajterna. |
| Tack för hjälpen alla! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.