|
|
|
|---|---|
nikkieb0y |
Länk Ägaren kanske finns här på formet? ser väldigt fin ut. |
| Ja jag tycker med att den ser otroligt fin ut, hade den varit laxsilver så hade jag nog engagerat mig o åka o kolla. | |
|
Grymt snygg och stilren är den! En av mina absoluta drömbilar i en grym färg... :) *vill ha* |
|
|
Ser tokigt fin ut. Om det inte är något fel på den blir den nog inte kvar länge... "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Om det är (obs! OM) samma bil som var med bilsport ca 94-95, så är det en lång milare som renoverades av den dåvarande ägaren och lackades om i Dakar gul. Den var från början svart. Fin bil för övrigt. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
nikkieb0y |
abbe -> så är det säkert eftersom motorn är bytt. det står inga mil på karossen bara på motorn. jaja. det är väl bara att ringa reda ut saker å ting antar jag. förstår inte att jag blivit så intreserad av e30 sen jag sålde min m3 e36. min tanke var i alla fall inte köpa en sån just nu. men på nått vänster vill jag ha en sån nu. hur kan det blivit så här? hah. |
|
Har du kört M3 E30 tidigare? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Vet ni något om den svarta M3 E30 på börsen, reg nr XBE 844? Kunde inte länka.... | |
|
Länk till annonsen Länk Den har diskuterats i någon tråd ___ //Ulf |
|
|
Länk till tråden Länk ___ //Ulf |
|
|
Bilen är ju riktigt snygg, hade visserligen hellre haft den röd eller svart. Den verkar väldigt fräsch. Jag dreglar kraftigt över fälgarna som gärna hade fått sitta på min M535....:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
Det är säkert den bilen som varit med i Bilsport med tanke på att den är svart i motorrummet. " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
| Ok tack ska ni ha! Kanske skulle slå en signal till han i kväll och se om bilen är kvar, man kan ju alltid åka dit och titta! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.