|
|
|
|---|---|
alain |
Hejdå 750 92a goddag 750 96a Först, vill jag tacka alla som har hjälp mig när jag hade problem med min 92a för att lösa detta. Många har läst mina rubriker ängående min 750 92a, idag blev en stor dag för mig. Föra veckan titade jag en 750 96a och blev intreserad av den att jag bestämde mig att köpa den, med utbytes av min 92a. jag vist inte att det var en sådan skönhet att köra, och att det fanns så mycket utrusning i den. jag inser att nu, jag har en finn bil att köra. nu finns den i min parkering plats hemma och är välligt nöjd med inköpt. MVH ((Alain)) --- varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!! |
|
Kul, grattis till köpet Alain! Blev det en Lang igen eller "den vanliga"? Färg? Någon skojig ovanlig utrustning? Har du Webasto bränslevärmare, och isåfall - funkar den? Min funkar att starta på fjärrkontrollen, men inte från timern i datorn. Har ännu inte lyckats förstå varför... Mvh. /Kjell |
|
|
Grattis Alain till bilen! jag får väl se den fredag 20 maj kan jag gissa... BMW CS #5139 |
|
alain |
hej Kjell den gång är det inte den långa, den är delfingrå med dubla glas med svart kant på sidå ruttor, den har webasto bränslevärmare men inte vet än om den fungerar med fjärkontrol, svart buffelskin, 18 tum BMW -M- fäljar, mycket snygga, GPS, TV,,och mycket annat som du har också i din som jag kan tänka mig. jag har inte hunnit att gå gennom allting, jag vänta på lördag. MVH ((Alain)) --- varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!! |
alain |
Hej JL det kan du lita på att jag kommer. --- varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!! |
alain |
Hej igen. bilen har 22000mil och komplet servicebok Det jag behöver är instrution bok på svenska till: bilen, telefon, och GPS, TV. allting jag har är på tyska och detta är inte min starka sida. MVH ((Alain)) ((..varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!..)) |
|
Hej igen, 18" M-parallell fälgar och svarta rutlister ("shadowline") tycker jag är en mycket trevlig kombination! (jag råkar ha samma själv ;-) Min är inte heller lang, och jag tycker den ser snyggare, mer kraftfull, ut i kort utförande. Däremot skulle det inte skada med en decimeter mer benutrymme i baksätet på de korta modellerna faktiskt... Jag har hört att BMW säljer svensk instruktionsbok rätt billigt, men jag har inte brytt mig om att köpa någon själv då jag hittade engelsk i pdf-format på Länk (se länkarna längst ned på sidan). De som finns där är visserligen för 1997 års modell, men jag tror skillnaden är mycket liten. Mvh. /Kjell |
|
|
Jag köpte en instruktionsbok på svenska till min 750 på BMW för ca 130 kr tror jag. BMW CS #5139 |
|
|
Köpte alla 3 böckerna till min 540 för ca. 400kr. ___ //Ulf |
|
|
alain--> vad kåstar en sådan i försäkring??? har kollat runt här på forumet men hittar inget riktigt svar... MVH Fredrik |
|
alain |
Hej n_brio Helförsäkring kommer att kosta mig 11000:-, jag tycker att detta är helt acceptabel. MVH ((Alain)) ((..varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!..)) |
alain |
Tack för upplusning jag ska tag en sväng på BMW och köpa dessa böker och får litet mer kött på ben. MVH ((Alain)) ((..varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!..)) |
|
Grattis Alain! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.