|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Det har blivit dags att skaffa mig min forsta bil och fragan som kommer upp ar vad som ska hamna pa garden. Har lite olika alternativ: antingen kopa en crappy car for nagra tusen och kora skiten ur och sen kopa en battre bil. Eller kopa en for sag, 20-30' och vara halvserios med. Ge mig era synpunkter och lampliga bilar fran bada alternativen. PS det ar min forsta bil det handlar om och jag misstanker att det kan bli en hel del bus | |
|
325 e30 kanske..bra prestanda och riktigt fin med m utrustning.. behind a great man there is a great BMW |
|
| Glomde skriva att jag har ett tredje alternativ som jag egentligen inte overvager och det ar att kopa en bil for upp emot 50'. sa jag har en driftsbudget om jag koper en 20-30' bil | |
| jo den har jag overvagt ordentligt. Som jag har fattat det ar det lite smasvart att fa tag i en i skapligt skick, men att de ar jakligt roliga busbilar? | |
|
lite svårt att hitta på direkten men om du väntar lite och letar mycket mer än vanligt så lovar jag dig att du hittar en, dem är riktig roliga att köra..en vän till mig har fortfarande en sån och den är hur kul som helst..när det gäller just e30 serien så är det bara m3 som är roligare..enligt mig..sen är det vad man gillar och har för smak som avgör.. men du kanske ska titta på en e36 oxå fast då svårt och att hitta en för 20-30kr med större motor och mer hästkrafter. mvh madmax |
|
| haha, uhum ja det ar ju det. just tagit kortet och maste erkanna att jag inte ar allt for sugen pa att vanta pa flera manader pa den "ratta" bilen. men men,,, kanske far kopa en skitbil o kora av mig lite med o leta efter en riktig under tiden. | |
| om det ska va första bil så kan du köpa vilken som helst,,köp en bilig som du kan lära upp dig heheh..mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.