|
|
|
|---|---|
Njuren |
Länk De var tvungna att skriva att det var en M3 som Ljungberg krockade i BMW - i nöd och lust? |
kilroy |
och dom andra körde Rover...Mvh kilroy"Statistik är som en bikini-visar mycket men döljer det mesta" |
| Det är snart dags att alla BMW ägare bygger upp en egen förort :) | |
| buffy; vad kul det skulle vara! | |
|
Det där var verkligen hemskt. Usch och fy vad aftonbladet är hemska mot bmw... |
|
|
Njuren: Jag fattar inte hur man som bmw ägare kan ta åt sig av att aftonbladet skriver att Ljungberg kört in i en Rover med sin M3:a...? Vad har det med märket i sig att göra. Det handlar ju knappast om någon smutskastning! |
|
Njuren |
Amen Lexcom...... komigen nu. Ta inte livet för allvarligt, du kommer aldrig levande ur det ändå. Vi "konverserar" Förresten är ja inte BMW-ägare utan endast BMW-fanatiker :) BMW - i nöd och lust? |
BmwMutte |
Ja för vi alla som åker BMW måste ju se efter vårat bilmärke och då se till att klaga o gnälla såfort BMW nämns vid ett dåligt tillfälle.. BMW är bäst i hela världen och allt annat är dåligt.. Jag tycker att alla ska skänkar pengar till BMW som tröst! hmm... |
Njuren |
Muttan:De är det som kallas fanatism. På detta forum utspelas fanatism av alla oika slag oh det är det som gör detta forum.Därför uppskattas alla inlägg/svar både på gott och ont. Vi älskar det. Du med,egentligen. BMW - i nöd och lust? |
|
LexCom: Kunde inte skrivit det bättre själv... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
Njuren |
Bmwmutte var bättre sen kom Lexcom! Ok ärligt, utan allt sånt här onödigt skräp man snackar om hade man aldrig ttittat in förutom börsen och om ngt e sönder med ens bil.Ser jag en rubrik "M5vsE55" så tittar man in pga alla diskussioner och pajkastning osv,det roliga med autopower. BMW - i nöd och lust? |
|
All publicitet är bra publicitet. Tex ........vem tänker på att bromsa när man kör M3? Köp en du också! |
|
|
BMW hängs ut i media ja! Jag läste idag på Uppsala ny Tidning; motor, om vägarbetarnas svåra situation. Och så skriver dem om en BMW som kom åkande i ALDELESS för hög fart och som ställde till med värsta seriekrocken. Alltid ska det vara förare i BMW som ställer till det. Sveriges jantelag drabbar BMW och vi ägare. Bara för att BMW är ett finare sydtyskt märke, som klassat ut Saab och Volvo totalt. I början av 80-talet var volvo och BMW ungefär lika stora, nu ser det annorlunda ut. Sura och småsinta svenska journalister tål helt enkelt inte den stil och elegans som BMM står för. Utan ska svarta ner märket med ett fåtal förares oansvar. (Jag genneraliserar inte alla journalister, utan dem som omotiverat hänger ut BMW i sina artiklar) >>>Need for Acceleration>>> |
|
| Alla som inte har en Bmw är avundsjuka på alla som har en. Därför gör de allt för att försöka dra ner bmw:s status. | |
kilroy |
Jag tror att man kan vända på det lite...många BMW-ägare lider av någon sorts paranoia så fort nåt negativt sägs om BMW...vi övriga tar det med ett visst lugn...Mvh kilroy"Statistik är som en bikini-visar mycket men döljer det mesta" |
|
Kilroy: Eller kanske inte reagerar överhuvudtaget över saken? :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
kilroy: Där slog du huvudet på spiken! |
|
| Goldcom! Alla som inte har en Bmw är avundsjuka på alla som har en. Därför gör de allt för att försöka dra ner bmw:s status. SMAKEN E SOM BAKEN nån tycker om volvo eller opel skulle dom vara avunsjuka att man gillar BMW o inte han som kör VOLVO du e nog lite fel på det..min far har inte BMW många har inte det skulle dom gå runt o vara bittra på en som har BMW. | |
| Hallå...... Just denna notis är väl inget att tjafsa om. Jag fattar inte hur bmw har blivit uthängd? De talar ju bara om vad som hänt. Får man inte nämna bilmodeller i tidningen. Det är ju bara gratisreklam. | |
|
Fan, ni låter som ett gäng feminister omvänt till bmw-ister. Så fort någon nämner en (kvinna) bmw i dålig dager är det smutskastning? |
|
|
Men lägg ner, vad har det där med smutskastning av BMW att göra?? Larv! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.