|
|
|
|---|---|
|
Hello. Vill få lite åsikter om jag betalat ett bra pris för min 98, 2,8 som gått 2300 mil? Pyntade 150. Detta får jag till. 2300 mil Hardtop Vindskydd Becker stereo med 10's växlare. Lacken är som ny. Bilen vet inte vad minusgrader är för något, stått i varmgarage. Enda den saknar är väl AC. Men jag jag ser det mest som ytterligare en pinal som kan gå sönder. Har dålig erfarenhet av ac samt om blir det varmt så cabbar man ner inte fan drar jag på AC. *garv* Åsikter tack. | |
| Mycket bra pris om du är säker på dess historik. Vad var det för färg på den ? | |
| 2300 mil? det är ju som ny bil!!! asbra pris! | |
| Jag hade faktiskt lite tur tror jag. Jag känner personen som sålt den åt mig personligen via jobbet. Han har knappt använt den sensate två åren och nu blivit tvungen att sälja den pga av regeringens (sambons) tjat hemma. Är visst barn, hus och volvo som gäller nu. Säljer den till mig mycket pga av effektionsvärde. Fick ett bud på 10 mer av någon men ville trots det sälja den till mig eftersom han inte ville att vem som helst skulle ha bilen. Vi jobbar med varandra dagligen så jag tror inte han vill lura mig i vassen direkt. Jag fick lova att ta hand om den väl å verkligen njuta i sommar. Blev en handskakning på det faktiskt. *skratt* | |
| Jepp 2350 mil om jag ska vara exakt. Varmgarage all year long. Kört i genomsnitt ca 200-400 mil per sommar han haft den. | |
| Silvermetalic. Inget lull lull på som feta fälgar å så, men det är jag heller inte ute efter. Inte just nu i alla fall. M ratt och m klädsel också när jag tänker efter. ;) | |
| Svensksåld också. BMW danderyd. | |
| hehe: jobbar du upp antal inlägg i profilen? :-) | |
| Hahaha. Kommer på grejer as it goes, sorry. *skratt* | |
| Menar du M-sportstolar när du säger M-klädsel ? | |
| Ovanligt med Becker i svensksålda Z3 skulle jag tippa.... Hade en sånn anläggning i min förra Z3 men den var en import | |
|
Jepp men det satte förre ägaren in själv i i bilen. Jag har kollat med bmw danderyd. De gav mig full historik på bilen. Till och med vilket datum den kom från tillverkningen. :) |
|
| Tycker du ska känna dig jävligt nöjd med det priset... :) | |
| Tack highway. Det är jag också. Han släppte den till mig trots högre bud. Pratade just med han. Sitter 3 meter bakom mig. Sa att han drömde mardrömmar i natt. Sa att en epok i hans liv är över. *skratt* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.