AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
379

inbjudan till intro av nya E-klass

MD
298
MDcruiser
545iA Touring -05
525iA Touring -02
Fick en inbjudan idag till att vara med när nya MB E-klass introduceras. Blev nyfiken varför jag fick den. Tänkte att det kanske beror på att jag har en hyfsat ny 5-serie. Någon mer som fått inbjudan??
sebbe_bmw
Jo visst
Jag fick nåt också men det åkte i korgen direkt
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Jag fick också en! :)

Jag har kört både C32 AMG och E55 AMG på bana och de är inte så tokiga, själv störs jag mest på automatlådan, eller rättare sagt avsaknaden av manuell låda.

Helt klart är att BMW är mkt bättre. :D
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Jag som har en MB har inte fått nån_

MVH
Hasso
T o m min gamla häck har hamnat under MB:s radaröga.
Kan ju vara kul att testa, om inte annat så verkade de nya stolarna kuliga - anpassar sig beroende på kurvtagning m m...
Jag fick en också fast det var i onsdags...vet inte om jag tänker kolla på den dock. Gillar inte MB.
clr
Jag fick oxå en men är tyvärr borta då, däremot kollade jag in nya sl:en och den är faktiskt dj..gt ball kolla in på MAE's sida.
Länk
Där får BMW:n torka sig.
In
504
Ingo
320d -13
X5 M-sport -15
McLaren 570s -16
Varför fick inte jag någon, ja som vill se den :(

Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck.
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Verkar som om det är ett selektivt utskick till E39 ägare. Kom ett häromdagen.
Man får väl åka och titta, måste säga att den är snygg att titta på. Men jag har aldrig kunnat förlika mig med inredning samt deras stolar.
Vill man ha en riktig kombi är väl å andra sidan en E-klass något av det största man kan tänka sig.
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Vilken tur att jag inte fick utskicket!!
Man får nog mycket skit i lådan :)
Hälsningar från en hopplös E28-galning utan framtid i Mercedesträsket.
HC
52
HC
523i Touring -97
Har också fått ett. Jag tänker åka och titta så jag har något att jämföra med när nya 5-serien kommer.
MD
298
MDcruiser
545iA Touring -05
525iA Touring -02
En kompis hade en djävulsk teori...att de inte gått på fordonsregistret utan taxeringskalendern!
Jag fick en inbjudan idag med...funderar på att åka och titta...har alltid betraktat MB som en gubbbil....men nu när BMW börjar tappa stinget och MB får en allt läckrare design....trist men så känns det...mötte en tyskreggad svart BMW sjuserie av senaste modell på e4an idag...den är för tragiskt ful...synd på en så bra bil. e38an känns mycket fräschare i desigen faktiskt....nya sjuan känns som MB Sklass 91-99...en koloss som bara ska vara stor...

Men som sagt, dags att sadla om och titta på MB istället....

Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.