|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
BmwMutte |
M femman: Min M5:a körs inte sönder av någon 18åring.. |
BmwMutte |
det är en del som har gjorts åt motorn bla. borrad m.m.. men kan inte uttala mej så mycket då jag ej känner killen personligen.. |
| Sjöberg: Såg att du bor i Hässleholm, min M5 står avställd i Kristianstad där jag bodde tidigare. Jag ska hämta ut den i slutet av månaden ( ska bara fixa några småsaker och besiktiga den). Det skulle vara kul med en improviserad M5 E34 träff i norra Skåne kanske??? | |
|
Absolut, det är jag med på. Om jag inte hinner skaffa Alpina E34 först, men då kanske man kunde ha en mini-Alpina/M5 träff;) Hur som helst e jag med på det!! Vi kanske skulle ta fram ett litet "program" med nån lämplig träffpunkt, rolig väg och fint lunch/fikaställe och lägga ut en tråd sen?! Det kryllar inte av träffar här nere direkt... Sjöberg |
|
|
Här kommer filmen när den får SMAKA Länk |
|
| Stackars bil... | |
| Sjöberg: Låter kanon, jag återkommer imorgon! | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
M femman och Sjöberg: Kom och Hälsa på mig i Båstad om ni har vägarna förbi nordvästra skåne då. mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Efter att ha sett den filmen så kan jag ju säga att intresset svalna rätt fort... :/ Det lär ju knappast vart första o sista gången ägaren gjorde så menar jag... |
|
|
"Min M5:a körs inte sönder av någon 18åring.." Den komentaren passade ju bra ihop med filmen :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Asså boys...Alla våra M5:or har garanterat varit utsatta för precis samma sak någon gång under "livet", det kan ni vara säkra på... Är bilen frisk mm så ska den ju klara av en sån här börn utan problem. Sen är det en annan sak att göra så här var o varannan dag! Personligen har jag aldrig börnat med någon av mina bilar mer än på snö/is:-), förutom min Polo som då o då spinner loss lite på torr asfalt tack vare mina fantastiska sommardäck:-) |
|
|
m femman jag har aldrig sett daj eller din m5 i stan jag bor nämligen där kunde ju medalat när du ska hämta din m5 så kunde vi möts me våra fina bilar har ju ändå delat intresse för rätt bil mvh M5 THE REAL POWER |
|
|
kristanstad vill säga............. M5 THE REAL POWER |
|
| BMW-Båstad, bjuder du på fika då hemma hos dig på en M/Alpina-träff? ;-) | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Emil D: Jaap, om ni inte har någonting emot att era M5 or blandar sig med en 735:a och några coupeer mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Två "spolingar" i keps som kör...Den stackars M5an har nog fått burna mer en 1 gång. En tidsfråga innan den sitter i ett räcke eller i en medtrafikants bil...Moget gjort. Detta gör inte att försäkringspremierna sjunker direkt. Som inlägget innan, synd att priserna är så låga på prestandabilar. |
|
|
Tror att det finns fler filmer på denna bil, lägger ut dom direkt om jag hittar dom ! //Marc |
|
|
Den bilen får "lodstämpeln", i alla fall med min bedömning! Jag har aldrig hållt på och burnat med någon av mina bilar. Det värsta som har hänt är att det har blivit ställ i någon sväng samt att jag har accelererat någon gång från 0-100 km/h. Annars så har jag gasat mest i högre farter där den passar som bäst. Det gör ju inget att borra upp eller trimma bilen på olika sätt bara man hanterar den väl. Vem vill köpa en bil som har varit med på filmen? Inte många tror jag. Kanske någon som precis ska få körkort och inte förstår sig på hur mycket dessa bilarna kostar. Det värsta av allt är att de inte har ekonomi till att fixa till bilarna, istället blir det budgetlösningar som ser rappligt ut och gör att bilen går ner i värde. Har sett så otroligt många M5 E34 som har fått stå ut med dessa spinnglada människor så det svider. De ska ändå sitta i bilen och glassa för alla på stan samt att de tror att de äger hela världen bara för att det står M5 på bagageluckan och i grillen. //Schnitzer |
|
|
Detta är också en anledning varför jag hellre köper en M5 från Tyskland än från Sverige för här håller de inte på så samt de har bättre löner och de tar hand om bilen mycket bättre, i genomsnitt. Visst finns det någon som burnar här nere i Tyskland också, men det går inte att jämföra med Sverige. Har träffar och pratat med så många ägare till såna här bilar och de tycker att det är förjävligt att folk gör så med dem. Sedan kan kolla på deras anläggningar för rengöring av bilar, mycket bra standard kan jag säga! //Schnitzer |
|
|
Bra talat, Schnitzer! //Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.