|
|
|
|---|---|
|
Man blir lätt bekväm. Om man har PDC i en bil så är det lätt glömt i en annan bil som inte har det att och man nästan kör in i bakomvarande "hinder". Någon som satt på parkeringssensor på en e30? Någon som testat biltemas PDC? Finns det några andra tredjeparts PDC som inte kostar skjortan? | |
|
Ska jag verkligen bli den förste att installera in PDC på en e30? Kom igen nu! Någon har väl monterat på? |
|
|
Hehe, tanken har slagit mig oxå faktiskt. Jag har ju redan pillat i xenon i min. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Meca säljer reg skylt hållare med inbyggd PDC, kostar ca 1500:-. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Jag kör med back-krok på min bil. Då känner man om det tar i.. :P | |
|
Stout: Hur gick det med eftermarknads PDC? Jag är själv sugen på biltemas men kommer man bli nöjd? //Stenback |
|
| Jag monterade på biltemas PDC i senvåras och dessa har räddat mig från många oväntade påbackningar. De gör sitt jobb och fungerar hyffsatt (om man är observant), men inte i närheten av nogranhet som ett par "riktiga". Men för den pengen som de kostar så är de absolut köpvärda. Jag borrade fyra hål i stötfångarens plåt och gummilist och tryckte dit dem. Minns inte om jag borrade ett hål i bakplåten på karrossen eller inte men det gick rätt fort att installera och dra alla kablar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.