AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
4.556

Företaget Stylabilen.se

Sida 2 av 2
Visa användare
44
combat
320iM -03
Köp inte om du vill ha grejerna innan jul... Beställt speglar därifrån och det har gått 1,5 månad nu ringt dom 3 ggr men och varje gång säger dom att dom skickar dom inom ett par dagar... Om dom inte har grejer kan dom fan ta och säga till så man får fixa på annat vis.
Har samma dåliga erfarenheter som combat. Jag har beställt komplett vita lampor. På deras sidan står - leveranstid max 14 arbetsdagar. Nu har det gått 28 arbetsdagar, ingen leverans, ingen ursäkt, inget svar på e-mail. Ringer dit - "vi skickar på onsdag" - nothing händer.Ringer igen - "du får vänta vidare eller avbeställa varan.." Låter inte som ett seriöst företag. Visst, problem med underleverantören kan förekomma men bör man inte då ta kontakt med kunden och informera om ändrade leveransvillkor?
Varning för stylabilen!

Ba
20
BadDevil
325iA -92
Kan inte säga ngt om företaget eller hur dom jobbar då jag inte har handlat ngt därifrån. Har varit på deras hemsida en gång o då fatta jag nada (använder FIREFOX som webbläsare Länk ). Visst jag kan byta till IE och kolla vad dom har o så vidare, men JAG som en (blivande) kund ska inte behöva anpassa mig efter ett företag.

Här e lite fakta om hur många som använder villka webbläsare

Internet Explorer 6.x 53%

Firefox 18.16%

Safari 11.25%

Internet Explorer 5.x 4.07%

Mozilla 3.18%

Opera 2.50%

Netscape 7.x 1.42%

Med detta ser vi att ca: 50% ser inte sidan som den ska vara.

Mitt råd till Stylabilen.se är att vallidera sidan Länk "bara" 45 fel, sen är det en proffsig hemsida som fungerar med ALLA webbläsare o dett är lika med 50% mer follk som kan se vad som fins på hemsidan och kanske en ökning med 50% av försäljningen o då blir det bättre kvalitet på servicen oxå hoppas jag.

Razvan Terme du är skylldig mig ett par AngelEyes :)
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Hej
Här kommer ett nytt inlägg med bortförklaringar. Ni som tröttnat på dessa kan sluta läsa här...

Vårt första år har varit...Inte riktigt vad vi förväntat oss. Det gick bra med affärerna, mycket bättre än förväntat speciellt tack vare kunder från Autopower, men på vissa sätt har det varit tråkigt då leveranserna inte fungerat som vi väntade oss. Jag har svagheten att tro på människor och har lärt mig att tyska order för att: "Die paket ist unterwegs" som borde betyda att paketet är på väg egentligen betyder: paketet har inte skickats...Nog om det. Efter sommaren kommer leverantörerna som inte erbjudit tillräckligt bra tjänster ersättas med andra, hemsidan kommer att uppgraderas och en webshop är inplanerad. Jag hoppas att ändringarna kommer att vara positiva (låt oss vara ärliga...det kan väl knappast vara sämre än vissa leveranstider vi har idag...) och att vi from september kommer att synas i andra trådar där det faktist står även gott om företaget...

Jag avslutar mitt inlägg med ännu en ursäkt till de som drabbats av våra leveranstider/kontaktsvårigheter/annat.
Jag önskar jag alla en trevlig helg
Mvh
Razvan Terme
Vissa kunder verkar inte ha förståelse för att saker o ting inte "flyter" på ALLTID som tänkt!
Har nyligen beställt från stylabilen.se, och bryr mig inte om leveransen tar 3 veckor eller 3 dagar! Huvudsaken är att varan kommer fram! dock är det oacceptabelt att det tar 3 veckor att leverare något när man utlovat tex 4dagars leverans tid!
Men man måste även kunna ha förståelse för att saker o ting kan ibland gå snett!
Värde sätter ett bra bemötande mer än blixtsnabba leveranser!
bör även tillägga att jag tycker att ni har förhåålandevis bra priser på era produkter, dock är fälgarna rätt dyra, men antar att dom är kvalitativa greher, priset måste ju ha sitt skäl!
Fortsätt jobba på Razvan!
Mvh / M

Shake That Ass
Har handlat fälgar från Stylabilen och är kanon nöjd med dem!

Så här fint blev det Länk

Mvh Dragolito

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.