|
|
|
|---|---|
|
Farsan och jag ska kolla på en 745 [e65] 02:a på fredag... Är det nått speciellt man ska kolla utöver all elektronik, barnsjukdomar? Mvh Johan | |
|
Jag slulle också vara intresserad, funderar själv på en av de nyare årsmodellerna de har ju kommit ner i pris. dock tror jag att det är ytterst få E-65 ägare på detta forum. Kan någon ge oss råd... /// Tommy NoFear |
|
| Bilen var verkligen i ny skick så vi slog till så nu är vi e 65 ägare :) | |
|
Vad stod den i för pris? På firma? |
|
|
Härligt! Grattis till en av världens vackraste och fetaste bilar! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Han begärde 379k för den... det enda den sakanar är komfortöppning, fanns det på 02:erna ? kan man bygga dit det i efterhand ? | |
|
Grattis till en underbar bil. Körde nya 750 igår. Bekvämare bil att åka i får man leta efter. Stort habegär. MVH / Jacob |
|
|
De flesta had nog "soft close" det finns hur mycket varianter som helst på utrustning. De svensksålda var ganska rikligt utrustade. Det finns ngn som saknar GPS/TV men det är få. Att eftermontera just denna sak som du frågar om anser jag som orealistiskt. Håller med "Kalle" fullständigt, man kan nog inte åka bättre än i en 745:a. /// Tommy NoFear |
|
V12 LeMans |
Jacob_M3 : Håller med dig fullständigt , provade 750 idag . Världens "skönaste" långfärdslok ? |
|
V12 LeMans: Givetvis kan man säga det. Jag blev helt lyrisk! :) MVH / Jacob |
|
|
Blev överaskad hur pass pigg nya 750 var när jag körde den för några veckor sedan. Fick en chock nästan när jag gjorde en kick-down utanför jobbet med ena handen på ratten och den andra med en telefon i örat :) Fantastisk längfärdsvagn |
|
| komfortöppning alltså så den låseruppsig när man kommer inärheten av bilen inte softclose... det har den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.