AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.147

M-paketet på plats, Vad tycks ?

OX
211
OXXY
328IM Cab 96:a
Äntligen sitter M-paketet på plats, Vad tycks ?????
Länk
Är inte 100% färdig

Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
M-paket gör E34an, om du förstår vad jag menar. Bilen blir fulländad. Mycket snyggt.

Micke K. Länk
Mycket snyggt, tyvärr är M-paketet, så snyggt att, jag bara måste ha det på båda mina E34:or, det säger väl allt, om hur bra jag tycker om utseendet?!

Självklart, ska det vara M-paket stötfångare fram och inte M5 stötfångare, "okej på M5, som absolut inte ska ha någon annan stötfångare", som har ett annat utseende, det begränsar möjligheterna att hitta stötfångare, jag köper troligtvis en hel bil 535iM-90 till exempel, i Tyskland och snor dens stötfångare.

Mvh Stephan

Grattis :) går i liknande planer, M-paketet är bland de ända jag sett som inte förstör E34ans fina linjer, det framhäver o förstärker allt det underbara istället :) som föregående talare sa så kompleterar det bilen. De flesta andra paket ja sett är bara "för mycke".

Länk min pärla
OX
211
OXXY
Japp, gick en hel vinter och funderade vad jag skulle göra och att det blev ett M-paket är ingen slump.Tycker som ni andra =)
Underar bara om jag ska ha M/M5 reg nr hållare kan inte riktigt bestäma mig. Vart får man tag i sådana???
Reven
OXXY: Saknar mitt paket ;) Blev mycket snyggt med lack på iaf måste jag säga. hoppas man får se bilen live i sommar på någon träff ;)

Jocke

___
Min röda pärla:
Länk
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Snyggt!
Reven
Förresten vad har du för sänkning på bilen? Den är klockren!

Jocke

___
Min röda pärla:
Länk
OX
211
OXXY
Tycker sänkningen är helt ok oxå, (45 fram 60 bak)
OXXY; Menar du bak, eller fram?, Bak se denna tråd, Länk om montering osv., Pris hos BMW, för panelen bak, ca 400kr, köp ett beggat lås och för över, låsbrickorna, ring runt M5-låset, ca 10kr?.

Fram i Nordamerika-utförande, med BMW, skrivet i listen, bilder, Länk , BMWbeställningsnummer 51112232451 pris 295kr.

Självklart tycker jag, att du ska ha båda, skylthållarna, fram ser bäst ut, utan regskylt, i Florida är det lagligt, att inte ha någon främre skylt, tyvärr är det inte så här(;

Mvh Stephan

OX
211
OXXY
Menade bak, tack för svar

Länk
Mycket snyggt!!

MVH // Marcus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.