|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
SKF CNC operatör (svarvare) //Ticco www.ticco.com |
|
|
hej på er! va det någon som fixade skärmar!? skulle vilja ha 4st till mina små ögonstenar.. nu när dom står i vinter förvar för att fixas till sommaren. |
|
|
Guld, ska beställa lite glasfiberhuv och baklucka till min fina 520 sedan :). Ett par framskärmar vore inte helt fel heller. Even alcohol can bend the room... |
|
|
Fanns det huv till e21? pris? |
|
|
Är intresserad av skärmar i plast jag med. |
|
|
Hur mycket får man spackla? Är det bra kvalité annars, inga skarvar å dyligt. Skitjobbigt om man får saker som inte är gjort ordentligt, såsom massa luftbubblor och gropar. MVH: Zander |
|
|
Polarn köpte skärmar till sin Åpel på samma ställe å dom va lite kassa i kanterna å hörnen. Så lite spakeljobb får man nog räkna med innan lack. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Det finns skärmar hos rp nu med....jag skickade upp mina för avgjutning. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Godis, då kan man snart byta ut dom rostiga jäklarna :) //Ticco Länk |
|
mag |
Kanon Pelle, tack för det. Får bli en investering under sommar/höst. Ska du skicka upp dörrsidorna också ? Jag frågade på besiktningen sist jag var där om det var godkänt vilket han trodde att det var, vad han däremot visste var att dom inte kollade det :) //Magnus |
|
Men löns det verkligen att byta framskärmarna? Alltså en framskärm väger ju nästan ingenting, 3 kg??? Och vad ska en i glasfiber kunna väga? 1,5kg??? |
|
|
Jag har pratat med anders om att skicka dit dörrar till avgjutning...men just nu så är det inte aktuellt för min del...får köra med plåtisarna i sommar.(plånkan börjar tunnas ut) Jag har oxå hört mig för med plast dörrar hos bes och fick samma svar som du, mag Men när det skickas upp dörrar till avgjutning så sätt gärna ut en notis här! MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Jag kommer åxå att köra plåtdörrar i sommar men till vintern kan jag skicka upp mina dörrar för avgjutning om ingen annan vill skicka upp ett gäng dörrar tidigare.... |
|
mag |
Har några bucklor på mina dörrar så dom är väl kanke inte optimala att göra avgjutningar av. Är det en M5 motor du har pickis ?, verkar klart skoj :) //Magnus |
|
Magnus... Japp det är en M5 3.6......jaa skoj är bara förnamnet och förhoppningsvis ska det bli ännu mera skoj i sommar om jag får klar kompressor installationen..... |
|
mag |
:-D, låter som det kan bli en väldigt rolig sommar för dig :) //Magnus |
|
Jag har gett upp att försöka att få klart min e28 det här året utan nu bygger jag fullblods racer av den som ska vara klar till vårmönstringen....på knutstorp Är här någon som fortfarande ska fixa plast dörrar till e28an eller finns det någon i södra lands halvan som gjuter som rp? Känns inte rätt att skicka delar genom hela landet för att få det av gjutet. Eller är här någon i skåne som är en jäkel på plast?? |
|
|
Tja är det ingen som har funderat på skicka upp e-24 skärmkanter , huv , bagaget med tanke på vad två framskärmarna kostar så är det ju rena kapet och slipper även rosten på dom?? mvh micke |
|
| Hamnade i fel forum ; ) | |
| hej pelle du som vet de mesta vilka bakklumpar passar från t.ex e30 på e28 vill ha 3,73som m5 e28 orginal eller 3.91 o nu har jag ju 3.07 blir för hög toppfart me 3.07 vill ha mer ax | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.