|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
jag har iofs fått delarna...men ej monterat det...endast prov monterat huven och den var ok. Min tanke var i första hand bakdörrarna...men man får se om det blir runt om för min del. Man vet ju aldrig var det slutar ;-) Ticco....man måste ju banta den sin gamla 535 hpd (hop plockade delar ) MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
Det är riktigt :) F*n va gott å slippa all rost... //Ticco www.ticco.com |
|
|
Pelle: Du har alltså huv och baklucka? Vad hamnade priset på och har de kvar formarna? MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
|
Det landade på 2,500:-, och han har kvar formar osv...länken är till RP glasfiber! Länk MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
Tackar... Det lutar åt beställning i vinter då. Om det är någon som skickar upp skärmar för gjutning kan ni ju skriva en rad här.. MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
| Ett orginal M-kjolpaket vore fint.. :-) | |
| Helt allvarligt, ingen som har funderat på kjolpaket i detta material? Eller är man inne och trampar på farligt vatten isåfall - man kanske inte ska pressa utifrån ett stylingpaket, däremot orginal kjolpaket kan ju inte vara några problem då dessa inte tillverkas (väl?) till E28an längre.. | |
|
Jag har ju en M-avgjutning på min bil. Var tvungen å köpa från England, dyrt som f*n... //Ticco www.ticco.com |
|
microbe |
Hur blev det med plastisarna? Vart dem mjuka eller blev dem hårda? Vill inte ha en huv som e så mjuk så den sviktar när man tvättar å vaxar den. =) |
|
låter ju jäkligt inressant med huv och lucka i glsfiber även skärmar hade vart kul för att slippa rost |
|
|
Varför ? fattar ju att för att få ner vikten , men tävlar ni med era bilar eller ? _____________________________________________ Länk |
|
|
Varje dag :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Håller med Ticco....varje dag haha!!! jag har dessutom tänkt gå så långt att jag ska beställa dörrar i plast nu i vinter. ( billigaste trimmet är att banta bilen ) |
|
|
Fungerar det med plastdörrar på SBP? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Knappast troligt....men i mitt fall spelar det ingen roll...jag har sedan länge gett upp sbp och kör nu som en outlaw.... |
|
|
Det är inte olagligt att byta till plastdörrar. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Jomen Ticco ! Tävlar du på strippen och sånna grejer ? eller är det mest bara i allmänhet mot andra med trafikanter ??? _____________________________________________ Länk |
|
|
Överallt mannnen. Så fort någon bjuder upp :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Aha kingen ! Förresten , vad jobbar du med Ticco ? _____________________________________________ Länk |
|
|
Förresten så är jag intresserad av M-paket till min om nån ska beställa ett sånt från dom , om dom tillverkar det dvs ! =) _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.