|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag har tänk fixa plasthuv och bagagelucka till min e-28-535á.Har haft mail kontakt med RP Glasfiber, dom har inte något på hylla, men gör avgjutning om dom får dit något att gjuta en plugg från. Är det fler här som är sugna på plast delar, så kanske vi kan få ner priset? | |
Hello Nasty |
Jag är intres. Kör tills det rasar |
| Vilka pengar pratar vi om (ungefär)? Hur mycket vikt sparar man? | |
|
Kanske oxå intresserad, beror på pris. En liten fråga bara, vad säger SBP om glsfiberdetaljer typ huv, dörrar å skuff? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Sbp säger inget om att annvända sig av glasfiber huvar, men ang dörrar låter jag vara osagt. Jag har haft tele kontakt med RP glasfiber i kalix idag, och baklucka och huv landar runt 2000-2200:-. |
|
|
2000-2200.-st. eller för båda ? //Ticco www.ticco.com |
|
| Det priset var för baklucka+huv. | |
|
Då är jag väldigt intesserad !!! //Ticco www.ticco.com |
|
KongANders |
Hei vi har lagd glassfiber panser, dører og bagasje luke til e21 her hjemme i norge. Lurer også på å gjøre det til e28 da sommeren er på vei. |
|
--> KongANders Vet du vad dina glsfiberdetaljer väger ungefär? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Lyfter. //Ticco www.ticco.com |
|
| Det blir i såfall samma typ av plast huvar som sitter på racebilar = så lätt som det bara går.Vikt i kilo är jag lite osäker på. | |
|
Komigen nu då! Är det inga fler som vill ha lite plast på bilen? |
|
|
Det var mitt inlägg! Klaus din... jag har ju sagt till dig å ge f*n i min dator ;-) //Ticco www.ticco.com |
|
|
När är det tänkt att order skall läggas? Hur mycket sparar man vikt? |
|
| Jag är åxå intresserad av plasthuv + bagage ///Henke | |
| Jag har försökt jaga tag i huv och lucka, då det som sitter på är i så pass bra skick så att det känns del att skicka med lastbil över hela sverige. Och jag har gått bet på beg delar ttill bra pris. Är det någon som har något som man kan skicka upp till kalix som RP glasfiber kan annvända sig att göra en gjutplugg ifrån? | |
|
Satans, mina e oxå hela å fina. Har för övrigt bara denna bilen å åka i just nu. //Ticco "NICTIC RACING" |
|
|
Tror nog att jag kanske har huv o lucka jag kan låna ut... Bara det kommer tebaks?? LTK, kung i Alingsås |
|
|
LUGN I STORMEN !!! Jag bor i Skellefteå..inte såå långt från Kalix och jag har både lucka och huv som jag kan skicka till dom men kan ni bara vänta ett par veckor så ska jag ta kontakt med RP och skicka upp mina huvar sen kan ni börja beställa.... Mvh Pickis |
|
|
Skulle kunna tänka mig skärmar oxå, eller? //Ticco "NICTIC RACING" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.