|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är som jag tidigare nämnt ute efter en toruing då familjen väntar tillökning. Vad tycker ni om denna bil? Länk | |
Njuren |
M-testa alltid säger ja BMW - i nöd och lust? |
|
Kanske ska tillägga att jag varit i kontakt med ägaren och att han skrev följande till mig idag: "Bilen är importerad nov-03 och den är körd c.a 400 mil sedan den kom hit. Bilen har 1 tidigare ägare. Jag tror ej att maskintvätt har gjorts, emblemet på motorhuven har jag spolat av färgen på, det är av mkt dålig kvallite." |
|
|
Tja...Med det du nu skriver så leta vidare säger jag.."Spolat bort emblemet??.TROR motortvätt inte är gjort ??400mil sedan hösten -03...Låter lite "halvskruvat". Kan absolut ha fruktansvärt fel,men jag får iaf dåliga vibbar av det.. Neee...Ger ju inget vidare bra intryck bara dessa få uttalanden iaf. Mvh Janne. |
|
|
Man ska inte ha för bråttom när man läser inlägg :/ Maskintvätt innebär nog i detta fall att vagnen ej har tvättats i automattvättar=bra i så fall. Nåja,det man ändå kan fråga sig är om 400mil verkligen stämmer sedan -03 på en dylik "bruksbil",låter som sagt lite otroligt. Emblemet har jag inte upplevt som att det ska vara speciellt lätt att spola bort färgen på heller,men som sagt det var ev lite förhastade slutsatser jag drog i mitt ovanstående första inlägg. Priset tycker jag var i "dyraste laget"... Men är den helt klanderfri i övrigt i historik,skick osv så är det väl upp till dig att bedöma om detta är rätt vagn och pris för dig..Som sagts tidigare,en M-test är inte helt fel om du nu är osäker på att kunna hitta ev defekter själv. Mvh Janne. |
|
| Mycket pengar för en 98:a. | |
|
Hjälpte min son att köpa en E39:a för en månad sen, tittade på många ex. Betalade 105 tkr för en svensksåld, välvårdad, med kristallklar historik, 520iA T, med ungefär samma utrustning. Mats BMW CS #5847 |
|
735 |
Importerad 03, körd 400 mil sen dess, 7 år gammal bil och 12´mil.... Mina varningsklockor ringer iaf, men d kan vara sant. Är ju dock oftast så att när det låter för bra för att vara sant så är kanske inte fallet så. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.