|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är vindrutan hel?:) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Jag tror bestämt janerik Hagman har rökt på ordentligt. Eller också har han bara lite kul med oss andra. Om man på allvar kan tro att en vanlig bils bromssträcka kan vara 13 meter så har man inte varit vaken vid något av 1900-talets bilprogram på TV eller så är man inte läskunnig. Dessutom så verkar han leva med tron att det krävs 18" fälgar på en E34 M5:a, ha ha riktigt roligt. Som sagt han måste skämta med oss, eller så är han kanske bara 12 år gammal, vem vet. Hoppas verkligen att någon av dessa förklaringar stämmer:-) Vore kul om han kunde förklara hur man med en M5:a kan retardatera med 3g, som är i klass med en formel 1 bil. mvh/Flisan |
|
|
Bra talat flisan :) Låter ju likte smått otroligt som sagt.. Plus att han e bombsäker på att det krävs minimum 18" fälgar på m5 gör ju inte att han känns mer trolig :P Han skojar nog ;) Mvh Jojje |
|
|
Oj. Janerik e t ydligen kvinna också..hahahah.. Kolla in hans användare Kön = Kvinna :P Mvh Jojje |
|
Carl Adam Andersén |
Jag hade för mig att det var 16" minimum på alla M4 E34 förutom sista året då det var 17" minimum? |
|
Hagman: Det är minimum 17" fälgar på en M5 -95:a. Jag har en -93:a med -95:ans bromsar. När jag skulle köpa den va det vinter så jag ringde BMW o frågade om minsta fälg på den för vinter däcks skull o det va 17" enligt dom. O 13 meter.......nja. Min gör det på kanske 40-41 meter uppskattningsvis. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.