|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om någon här kan tipsa mig om var jag kan få tag på en hel och fin förarstol till en E34 med hell silber sportstolar. Kan gå att ta en passagerarstol om någon har en liggande men då blir det lite mer mekk. Snälla är det någon som ligger och trycker på en sådan stol hör av er. Har du sett en sådan stol på någon bilskrot så snälla skriv ett inlägg. -Phil | |
| håll utkik på powerbörsen och kolla på www.bildelsbasen.se så kanske det dyker upp nån | |
|
går det att bygga om passagerarsätet till förarsäte på e34:an? vore ju nice i så fall, eftersom pass-stolarna tenderar att vara i bättre skick än förarstolen. Bilen: Länk |
|
|
marcusss Det borde ju inte vara helt omöjligt att ta klädseln från pass., men då blir ju pass.sätet "trasigt"..? |
|
|
Just mittenbiten till just sportstolarna är ganska så lätt att byta. Vanliga stolarna tror jag det kan bli lite jobbigare. Jag har stolar med samma tyg på g hos skroten men de är inte sportstolar = sy kränga av och jobba sig. Kan ju tänka mig att tygstolarna är lite B jämfört med skinn dito att det är en del folk som bytt och därför fått tyg över. Jag och bildelsbasen lirar inte så bra ihop numera. Blir bara irriterad. Kan vara min webbläsare som är kinkig. -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.