|
|
|
|---|---|
|
Nån som gjort det? funderar på att köpa av honom till helgen kanske. Vill gärna veta lite innan om nån har köpt av han? om ni e nöjda eller så? kvalitet? mvh Daniel | |
|
Ja.. Allt fungerade kanon. Bra kvalitet på grejerna,, beror ju dock lite på vilken bil man köper till,, i mitt fall var det E30. |
|
|
i mitt fall så är det ju E46. men kvaliten borde väl inte skilja? samma material o så antar jag väl? |
|
|
Iaf, samma märke på grejerna.. Och de var bra kvallisort ;) |
|
|
köpte till min e30, 60/40 sänkning..en framdämpare var kass, ringde gert och han skickade en ny direkt med returavi i så jag bara returnerade den gamla...när jag sen hivade på grejorna bak så var det fel fjädrar så bilen blev högre än med originalsakerna... ringde gert igen och han skickade nya fjädrar som funkade perfekt, givetvis med returavi så jag bara returnerade dom gamla.. jag rekommenderar verkligen att köpa av honom! att skicka grejor till höger och vänster klarar vem som helst men det är ju när det strular som det brukar visa sig hur seriösa dom är, och i detta fallet så visade det sig att gert är MYCKET seriös! MVH Johan K |
|
| Verkar lovande faktiskt. | |
| Är ni nöjda med hur bilen beter sig på vägen sen då? | |
SpineKracker |
Har köpt sådana och de fungerade mycket bra! Oerhört prisvärt måste jag säga. Rekomenderas! Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
Verkar som om det bara är E30 ägare som köpt av honom. Funkar det bra på e30 så borde d väl funka bra på e46 oxå? ideer? mvh Daniel |
|
| Frågar igen, hur bra anser ni väghållningen blev? hur mkt sönkning köpte ni? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.