|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder så är träffen flyttad till Mantorp Park . Vi samlas kl 12.00 på den stora parkeringen vid banan. BMW Sport Club har en banträff samtidigt så det finns mycket att se på ! Välkomna. Hälsningar Ando Gunnarsson | |
|
Aaaah :-( Jäklar! Det blir för lång färd för mig, speciellt i och med entusiastförsäkringen.... Jag som sett fram mot Skokloster, jaja. |
|
|
Darklight. Va synd ! Men är det inte värt 10% av den årliga körsträckan att åka på en trevlig Alpina och M träff och dessutom se BMW SC köra på bana ? Hälsningar Ando |
|
| Jag kommer att vara där och köra med BMW SC så räkna med mig (trots att jag varken har M eller Alpina) ;) | |
|
Så trevligt tycker jag som Linköpingsbo! Är det en spontan träff för alla intresserade? Finns nåt upplägg för dagen? Blir det någon slalomkörning eller liknande? |
|
|
BjörnB Alla Alpina och M ägare är välkomna och det kommer enbart att bli en "titta/snack" träff. hälsn Ando |
|
|
Så bra Då blir det bara 10mil istället för 40mil enkel. Är det inträde? Mvh.Morgan Alpina Gemeinschaft BMW CS Alpina cs Länk |
|
|
Ando, ok låter trevligt. Skriver in i almanackan. |
|
| Hur många mil från Stockholm? | |
|
ca 25 mil. Tar ca 2,5 timmar att köra. Jag var själv där idag och körde Ferrari F430 :DD M V H Stephan - fortfarande i glädjerus Dagboken:Länk |
|
|
23.4 mil och de 2.5 h är inklusive 2 rökpauser och en vilande Ask i baksätet på sin egen bil:) Mvh Asken Som inte vill inse att han sitter framför en 20" Dellskärm istället för bakom ratten på en F 430.... Trött och lycklig |
|
|
Hoppas nån lider med oss Asken..;) M V H Stephan Höjden av utmaning: -Köra lånad Ferrari F430 på bana Fredag den 13:e! |
|
|
Med en 535td och fyra morgontrötta men glada personer går det en kick(2,5h), sen att några ska hålla med rökpauser gör att färden kunde gå snabbare:))) Snart ägare till en F430 ihop med nya Ferrari gänget:)))) |
|
| Har jag hamnat på ett Ferrariforum plötsligt ? ;) | |
|
Mantop Park är nära 7-8km härifrån..:) Dock saknar jag en Alpina förståss....:) |
|
| Men öhh!!! man blir ju avis, vad föranledde denna glädjeresa? | |
|
Hobbe: Japp! Jag, starre, asken och sleeperix ska säga upp våra användarkonton så fort Ferrarin lev. (vilket iof tar 3 år). Mosse: Det anordnas såna här "get togethers" av Mantorp Motorstadio och bankörning är ju alltid kul. Sen att man får köra Ferrari gör ju inte saken sämre. Nåt som jag unnar varje bilintresserad att förverkliga eftersom många drömmer om det. M V H Stephan Höjden av utmaning: -Köra lånad Ferrari F430 på bana Fredag den 13:e! |
|
V12 LeMans |
STEPHAN : var du snäll mot F430´n idag , ska själv köra SportsCar Experience den 1 juni . ;-) |
|
V12 Lemans: Jodå, vi varvade inte mer än 8.000 rpm under 40 varv. Däremot skrev VI historia eftersom vi var först. ;) Bilen vi körde var utlånad av en svensk som bodde i USA, den hade gått 150 mil! M V H Stephan Höjden av utmaning: -Köra lånad Ferrari F430 på bana Fredag den 13:e! |
|
|
V12 Le MeMans: Själv så varvade jag tills bilen växlade automatikst minst två ggr dvs över 8500rpm då rödmarkeringen börjar. Bilen som vi körde hade gått lite mera än vad STEPHAN säger=1543km Lycka Till |
|
V12 LeMans |
Hehe Mötte en röd F430(på norrut) på E6an mellan Ängelholm och Helsingborg igår e.m och sedan vid Löddeköpinge senare på kvällen (troligtvis samma bil ) när var på väg på norrut . (blev lite Ferrariforum , hehe , Hobbe Z4 .) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.