|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
får ni plats med 235or bak utan att kapa bort skärm kanterna? j ag har m5 3,6 fälgar med 235or bak och ja fick kapa på vänster sida, men på höger skulle d nog behövas också med, om man har mycket last, eller husvagn... -Edet Racing- |
|
|
Det går på 255 bak utan problem. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag har inte gjort någonting åt skärmarna, har 3.8- fälgarna. Dock skiljer sig olika däck t.ex är GY Eagle F1 som jag har nu bredare än Dunlop sp sport 8000 i samma dimension. goodyear är visserligen rakare i profilen men skiljer säkert över en cm. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
C.Svensson Tack! Jag är otroligt förtjust i min bil... Om jag bara kan ta mig i kragen så lägger jag ut bilder på galleriet. /Fredrik. |
|
|
>>carl-adam anderzen Jag tror jag letar vidare efter 17" istället. Sedan vore det skönt med helt felfria så att man slipper lämna dem på lagning. Jag vet inte om din bild ljuger men det ser ut som att fälgen är lite bucklig vid kantstötningen, eller? " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
Carl Adam Andersén |
Jo jag sa juh att en fälg var kantstött, dock skulle jag inte kalla den bucklig hehe :) |
|
Nää, bucklig är kanske att ta i men den behövs nog lämnas in på reperation, eller? " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
Carl Adam Andersén |
Om man vill ha den perfekt till utseendet så. |
|
Var bor du förresten, om det inte är så långt så skulle vi kanske kunna ha en fälgträff....;) " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
Carl Adam Andersén |
Hehe bilen står uppe i Västmanland, den kommer inte rulla fören i sommar så det kan bli svårt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.