|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Delar med mig av min M535 för den som är intresserad.....:) Länk " tvätta, tvätta, tvätta.... " | |
|
Hmm, gick visst inte att direktlänka, nåväl i så fall får ni kolla under "våra bilar". Det är en trevlig sida för de E28 tokar som inte hittat dit tidigare.....:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
Här kanske: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
Där var den ja....:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
Paap Reeder |
... litet avundsjukt kanske men fälgarna passar inte bilen. Karossen är från åttitalet och fälgarna från nästa millennium. MVH /// Paap R |
|
Hmm, avundsjukt? Förstår nog inte riktigt vad du menar.... Men jag är på jakt efter bbs split... " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
Carl Adam Andersén |
Du skulle kunna få byta rakt av mot mina BBSare jag har på min. |
|
Mums! Vad jag saknar mina M535:or... Såg en fin M535 med M5 17" fälgar i Stockholm förra vekan också. Ingen som vill byta sin fina M535 E28 och lite pengar mot en M5 E34 i superskick med 19" BBS fälgar? |
|
|
>>carl-adam anderzen Jag mailade dig för ett tag sedan på din annons. Fick inget svar då. Är dina i bra skick, skeva, kantstötta, bra i lacken? Hur är däcken? " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
Carl Adam Andersén |
Ah måste ha missat det, sjukt mycket enlarge your penis reklam och annat skit som döljer den seriösa mailen hehe. Fina 215 i fram, mindre bra 225 i bak, ett av däcken har haft fel lufttryck i bak så det är inte godkänt. Alla kåpor finns. En av fälgarna är kantstötta, de andra är bra. Finns en annons på börsen som visar fälgen som är kantstött. |
|
Är det 16" BBS? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Carl Adam Andersén |
Jao, org till M535an |
|
Skulle ju va kul, men 17" skulle va ännu roligare :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Carl Adam Andersén |
Får sprejja lite silver på däcket så d ser ut som 17" ;) |
|
vad har ni för bredd på däcken på era 17" annars? -Edet Racing- |
|
|
235/45 runt om. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag har 225/45 fram och 235/45 bak. Vet inte ET på fälgen men jag får inte ens in lillfingret mellan skärmkant och hjul. " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
Det var en fantastiskt vacker bil du har! Grattis! /Fredrik |
|
|
Tack för komplimangen, men den har en del skönhetsfläckar som måste åtgärdas. Men när de är fixade så blir den nog helt OK...:) Din 635:a låter trevlig, har du några bilder på den. Den karossen är ju riktigt tjusig!! " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
Jag tycker att de fälgarna passar bäst till E28:an. Inte alls som någon sa att de inte passar ihop generationsmässigt. Ser nästan luffigare ut på nyare generationerna, det är min personliga åsikt. Är själv aspirant på en uppsättning sådana fälgar, orkar inte med TRX. Men som nämnts innan, vita blinkers skulle bli ett riktigt lyft. Orangea dassiga glas hör inte hemma nånstans, hur original det än må vara. 0-100km/h - 13,7s |
|
|
Kör med 245 runt om nu, men sätter nog 225 fram istället. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.