|
|
|
|---|---|
|
Har en uppsättning hjul på G till sist... Schnitzer 10x17" bak och 8x17" fram. Vet inte ET på dom, men det finns väl gott om folk som kör med så breda bakfälgar, eller? Kommer detta att funka? Lite tips och synpunkter mottages gärna... /Kidde Nybliven BMW-ägare! | |
calle56 |
har 10x16 och 8,5x16 på 525 -89 men det har väl inte hänt så mycket på senare år. |
| Jag körde OZ 10x18 på min E34, funka fint (med rullade kanter) med 265 bredd | |
| Har 10x18 och 8.5x18 på min 535 -91 och det funkar bra om man inte åker 3 i baksätet då tar det i =( | |
|
Man tackar! Fler som har nåt att komma med? Börjar bli lite lugnare... /Kidde Nybliven BMW-ägare! |
|
|
har oxå hört att det tar i vid full last eller AVANCERAD körning, jag vet att tillexempel tobbe på Need for speed valsar skärmar så du slipper sådana problem Surfa in på Länk |
|
|
OK, får väl se hur det går. Bilen är inte sänkt (ännu), så det kanske kan funka utan att göra några ingrepp i skärmkanterna... /Kidde Nybliven BMW-ägare! |
|
| Jag har 10x17/ET15 bak med 255/40-17.Funkar klockrent och vad jag vet är skärmkanterna inte rullade. | |
eing9911 |
Jag kör med 255/40-17 på 10x17" fälgar. Bilen är sänkt 3-3,5 cm också och det funkar bra så länge man inte har för mycket last bak.(tex 3 storvuxna personer). |
|
Tackar för mycket trevliga svar!! Ska bli spänannde att se när "paketet" kommer:-)) Ha en skön helg!! /Kidde Nybliven BMW-ägare! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.