|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
E60 självklart. E39 innan faceliften ser väldigt gammal ut. Nån sa att fonten ser ut som en Tapir! |
|
|
Daniel hur kan du ha missat att se en E60. Dom har funnits i några år nu. Jag älskade min E 39a men 101 av 100 som har sett min nya tycker den är betydligt snyggare. mh |
|
|
mattias: har du redan fått din nya? Inga bilder upplagda någonstans? ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Hämtade den 6 maj är tyvär piss dålig på datorer men ska ta hit en kompis som får lägga in en länk. mh |
|
|
mattias: Ser fram emot det. Så bilen motsvarade alla förväntningar, dvs den slår E39T på fingrarna på mesta? ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Det gör den då ska man veta att jag var otroligt nöjd med E 39:an. Har konsulterat en kompis som ska komma och hjälpa mig snart mh |
|
|
E60 för mig! "Grabbar med stil kör Bmw-bil" |
|
|
M5 E39 är snyggare men jag skulle hellre äga en M5 e60. BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Tänk.....m5 e34 touring med m5 e60 motor daytonaviolett med ljust skinn mmmmmmmmmmmm MOA-power |
|
|
Snacka om amatörer, E60 är maffigare och snyggare på alla punkter motför E39. Nog ändå för att E39 är fin men om man ser de två brevid varann så tycker man nästan att E39 är en gammal rishög. Nu är det ju inte så drastiskt eftersom man visar alla gamla BMWs vördnad och aktning. När de kom ut var ju de snyggast, men jag tycker alla BMW som kommit blir bara snyggare och snyggare. Den samling BMW som säljs idag är det snyggast serien som BMW nånsin haft. BMW är på toppen av karriären nu! Min pärla: Länk |
|
| Länk | |
|
Såg en dekaltrimmad E39 touring med M5 emblem i Västerås igår... Hoppas att han åtminstone har en M5 motor i den annars är han patetisk. Den hade M-paketet iallafall... Keep your distance! |
|
|
Mike B:"Tänk bara på designskillnaden mellan E28 och E34. Det måste varit en chock på den tiden" Ja det var en chock en glädjechock! E34 väckte inte känslor emot såsom E60 gör idag, 17 år senare så är den alltjämt omtyckt och beundrad. Kommer E60 att vara lika omtyckt som E34 idag om 15-20 år? Det tvivlar jag på, den är för mycket hata eller älska, dom som älskar tröttnar, dom som hatar hatar ännu mer år 2022! Nej men skämtåsido så tror jag att E60:s design kommer förmodligen att ses som mer tidstypisk i sin design än E34 eller E39 om en 10-20 år, ungefär som 1600 serien från 60-talet känns väldigt mycket 60-tal, så tror jag E60 kommer kännas väldigt mycket 2003 om en 15 år. |
|
| Tycker E60 är grymt mycket snyggare. E39 ser verkligen gammal ut nu. Även om den i mina ögon sett gammal ut dom senaste åren, speciellt utan sportpaket. Även E90 är schysst, E46:an känns inte rolig längre. | |
|
MickeG: Håller med! Ja, E46 är så förbaskat vanlig så man blir trött på den. E90 känns lite ovant forfarande, men när M3 kommer så blir det nog bra. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Denna är i mitt tycke snyggare än E39Länk mh Länk |
|
|
E60 ser mycket fräsch ut, gillar skärningen av bakluckan sett från sidan. Hela baksidan fick dom till mycket bra, något bättre än på E90... Keep your distance! |
|
|
Men den är definitivt inte lika rolig att köra som E90. Tycker dom har gjort den ngt stor med facit ihand skulle man ha beställt en E91 istället. mh Länk |
|
| E39:an e så sjukt mycket brutalare | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.