|
|
|
|---|---|
|
Ni har säkert sett bilen... Länk Nån som vet om den e såld o va priset blev?? inte varje dag man ser en -90 i så bra skick.. :-) | |
|
Skulle va kul att få veta vad prist slutar på! |
|
|
Det roliga är att på bilderna i annonsen så visar mätaren på 33,1 mil. ___ //Ulf |
|
|
"Det roliga är att på bilderna i annonsen så visar mätaren på 33,1 mil" Om du läser ordentligt så står det att bilen körts ett par mil i samband med en tvätt. |
|
|
Programmer: Kanske skruvad ;-) |
|
| Synd att det är en 518 och inte t.ex en 540 eller en M5a...Då skulle den nog gå ganska dyrt! | |
|
En kollega på Fyndbörsen var och provade den i samband med en artikel som nu återfinns i nummer 11. I butik i morgon. Mätaren stod på 31 mil när han kom till platsen men nu på 33,1 efter som sagt tvätt mm. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Den börjar mao i rasande fart närma sig att bli en långmilare! |
|
|
liste: jag har läst följande från annonsen ordentligt och kan inte se var det står något om tvätt... "OBS endast 31 mil. Bilen köptes 1990 och ställdes i garaget. Av de 31 körda milen kördes 23 för drygt ett år sedan - då det konstaterades att den fungerar perfekt och är NY. Kamremmen byttes i samband med detta." Nu är det ju bara 2,1 mil vi pratar om...;-) ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Läs här Länk /Fredrik |
|
|
Jag vet varför bilen numera har 33,1 mil på mätaren, min kommentar ovan rörde annonsen som både under miltal och i texten anger 31 mil medan fotona kopplade till annonsen visar 33,1. ___ //Ulf |
|
|
Ok! visste inte att det var det du syftade på :-) /Fredrik |
|
cane |
hm, undrar verkligen vad den går för... inte för att vara taskig, men vår familj har en 518 1990, och jag måste säga att den motorn faktiskt är ovärdig en BMW, alldeles för klen! Dessutom drar den lika mycket som en 525, antagligen pga av den lilla motorn får jobba hårt för att hulka runt på en 5 serie kostym. |
|
Jag har varit i kontakt med ägaren och enligt damen så var det flera än mig som hade ringt. Då frågade hon vad jag ville lägga för bud? Vilket bud ligger inne nu? Tydligen var det någon som kunde betala runt 100K för bilen Jaha sa ja ring mig när det då blir dax för försäljning Har inte hört ett dyft efter detta och då är det ca:3veckor som jag var i kontakt med damen. Och Nej jag tänker inte lägga 100K för den bilen det är i mina ögon för mycket |
|
|
Nej, det är nog ingen som köper den för dess brutala prestanda... ___ //Ulf |
|
|
Frågan är vem som köper en sån här bil. Man bör ju vara villig att lägga kanske 100 kkr på en hobbybil...och vad är 518 för hobbybil? Ingen köper ju en sån här bil för att bruksköra den till skrot, får man hoppas i alla fall. Förhoppningsvis får bilen en ägare som bara kör med den ytterst sparsamt och bibehåller (nästan) nyskicket. Så eftervärlden får se hur en E34 såg ut! |
|
| Köp den och kapa fjädrarna, skaffa lite stuk och ögonlock samt några välvalda smaklösa klistermärken här och var. Konvertera till singeltorkare, montera extra stor vinge och en omgång terdjehands alufälgskopior på 18" så är saken biff... Sicken kärra!!! ;-) | |
|
Visserligen en unik bil men vägrar tro att någon betalar 100' för den bilen i Sverige. Varför tar hon inte budet då? Hur länge ska budgivningen pågå? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.